Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علم الهدی گفت: در این شرایطی که پایگاه و اجتماعات کف خیابانی ما تعطیل شده است باید تمام تلاشمان را بکنیم تا کارمان را به شیوه های مختلف گسترش بدهیم و نگذاریم به اسلام و نظام انقلاب اسلامی ضربه بخورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز (۱۰ تیر) در همایش ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: شیوع این بیماری بسته به اجتماعات است که ما باید مراقب این امر باشیم، نمی شود بگوییم که این بیماری هست و ماهم اجتماعاتمان را برگزار می کنیم، نباید اینگونه باشد و این هم نیست که بگوییم نماز جمعه برگزار نمی شود پس کاری نداریم، بلکه کار ما در فضای مختلف اجتماعی و فضای مجازی بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمانیده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهارکرد:ما نوکر امام زمان(عج) هستیم و باید در همه زمان ها نوکری امام زمان(عج) را بکنیم، نباید بگوییم چون نماز جمعه برگزار نمی شود دیگر مشکلات و مسائل مردم به ما مربوط نمیشود، این بی اعتنایی به نوکری امام زمان است.

 

عضو مجلس خبرگان اظهار داشت:در این شرایطی که پایگاه و اجتماعات کف خیابانی ما تعطیل شده است باید تمام تلاشمان را بکنیم تا کارمان را به شیوه های مختلف گسترش بدهیم و نگذاریم به اسلام و نظام انقلاب اسلامی ضربه بخورد.

 

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید در این موقعیت انجام بدهیم این است که قدرت امامت جمعه را بین مساجد شهر تقسیم کنیم تا همه ی مردم در ارتباط با امام جمعه باشند، افزود:ما نوکر امام زمانیم پس باید در همه احوال و در هر شرایطی خودمان را برای نوکری بهتر امام عصر ارتقاء بدهیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا ائمه جمعه آیت الله علم الهدی همایش امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود