Web Analytics Made Easy - Statcounter

سزار منوتی با این که پانزده سال است با مارادونا حرف نزده، نگران سلامتی و سبک زندگی او است.

طرفداری - اخیرا کلیپی جنجالی از دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که طی آن دیگو مارادونا در حال رقص با یک زن، شلوارش را در آورد. سزار لوییس منوتی، سرمربی اسبق تیم ملی آرژانتین که با این تیم فاتح جام جهانی 1978 شد، از وضعیت این روزهای دیگو مارادونا ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، سزار منوتی در مصاحبه با رادیو سوپر دپورتیوو در خصوص حواشی پیرامون دیگو مارادونا و آینده لیونل مسی، دو اسطوره فوتبال آرژانتین به صحبت پرداخت.

منوتی: 15 سال است با مارادونا حرف نزده ام دیگو مارادونا آدمی است که سکوت برایش غیرقابل تحمل است و هر وقت که دلش می خواهد، هر چیزی را به زبان می آورد. حالا او با این وضعیت، به سلامتی اش هیچ اهمیتی نمی دهد. دیدن این دیگو مارادونا برایم دردناک است. این حواشی اخیر پیرامون مارادونا برایم بسیار آزار دهنده است. من می خواهم مارادونا همیشه خوب باشد اما با این حال، پانزده سال است که با او حرف نزده ام.  مسی هنوز سال های زیادی در بارسلونا در پیش دارد 

مسی باید مثل همیشه به کارش ادامه دهد. مسی باید رویای مسی بودن را ادامه دهد چون او گاهی اوقات از مسی بودن خسته می شود. فکر می کنم مسی هنوز سال های زیادی در بارسلونا در پیش دارد. مسی کاملا مراقب خودش است و در بارسلونا زندگی آرام و شادی دارد. نمی دانم مسی چه زمانی از بارسلونا جدا خواهد شد و فکر نمی کنم او به باشگاه دیگری در اروپا برود. اما این احتمال وجود دارد تا مسی پس از 36 سالگی به آرژانتین برگردد و برای نیولز اولدبویز بازی کند. این خبر خوبی برای من نیست زیرا من طرفدار روزاریو سنترال، رقیب نیولز هستم. امیدوارم مسی در آرژانتین بازی کند چون این برای آرژانتینی ها لذت بخش خواهد بود. 

در همین راستا بخوانید:

همچنان که زمان می گذرد، چند خطی برای عاشقان ال دیگو  مارادونا و ملاقات با پابلو اسکوبار در زندان؛ مارادونا: زندان مثل هتلی مجلل بود؛ بهترین دختران دنیا را در آنجا دیدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم

دانلود (27.7MB)

دیگر خبرها

  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم