Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی یک خبرگزاری غربی نشان می‌دهد تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به مرز ۵۵ هزار نفر رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آمارهای جمع آوری شده از منابع رسمی نشان می دهد تلفات ویروس کرونا در بریتانیا به بیش از 54852 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله نشانگر آن است که بریتانیا همچنان یکی از بدترین کشورهای جهان از نظر تلفات انسانی ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا است.

بر اساس این گزارش، آمارهای ارائه شده شامل موارد فوت مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا نیز بوده است. این آمارها مربوط به تلفات کرونا در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی تا 19 ژوئن و اسکاتلند تا 21 ژوئن است. این آمارها همچنین شامل موارد اخیر فوت در بیمارستان های بریتانیا نیز بوده است.

انگلیس در میان گروه 7 بیشترین آسیب را از کرونا دیده استانتقاد شدید رهبر حزب کارگر انگلیس از عملکرد کرونایی بوریس جانسون

این در حالی است که آمارهای دولت انگلیس حاکی است تاکنون 43575 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس قصد دارد طی ساعات آینده برنامه سرمایه گذاری زیرساختی را برای کمک به احیای اقتصاد پس از اعمال تدابیر قرنطینه ای اعلام کند.

جانسون گفته است که دولت از بهترین مشاوره های علمی پیروی کرده است. جانسون در ماه آوریل مدعی شده بود که واکنش دولت انگلیس به شیوع ویروس کرونا، موفقیت آمیز بوده است.

دفتر ملی آمار انگلیس نیز روز سه شنبه اعلام کرده است که تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا شامل انگلیس و ولز تا 19 ژوئن به 49610 نفر رسیده است.

افزایش چشمگیر تلفات ویروس کرونا موجب تشدید انتقادات از عملکرد دولت بوریس جانسون شده است.

احزاب مخالف بر این باورند که دولت جانسون در اعمال محدودیت های قرنطینه ای و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با این ویروس بسیار کند عمل کرده است. انتقادات زیادی نیز در خصوص ناکارآمدی دولت انگلیس در تامین تجهیزات بهداشت و درمان برای بیمارستان ها و مراکز درمانی مطرح شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... تلفات ویروس کرونا در انگلیس به بیش از ۴۳ هزار نفر رسید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلفات ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بن‌ جمال که یکی از برگزارکنندگان تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در لندن است در حاشیه راهپیمایی امروز (شنبه) به خبرنگاران گفت: این هفته ما شاهد تصاویر تکان دهنده‌ای از گورهای دسته‌جمعی در غزه بودیم. فلسطینی‌هایی که با دست‌های بسته به ضرب گلوله کشته شدند، اما دولت ما تصمیم گرفت که با تداوم فروش سلاح به رژیمی که این جنایات را صورت می‌دهد، بخشی از محور نسل‌کشی باشد.

وی افزود: به همین دلیل است که ما تظاهرات می‌کنیم تا پیام خود را به گوش مقام‌های دولتی برسانیم.

به تازگی منابع رسانه‌ای فلسطین از کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان ناصر در شهر «خان یونس» خبر دادند. گفته می‌شود که در این گور دسته جمعی پیکر ۷۳ شهید فلسطینی کشف شده است.

معاون نخست وزیر انگلیس چهارشنبه گذشته در پارلمان انگلیس ادعا کرد که دولت لندن به نتیجه تحقیقات رژیم صهیونیستی، به‌عنوان عاملان این جنایت وحشتناک جنگی، اکتفا می‌کند.

الیور داودن این طور ادعا کرد: «ما از دولت دموکراتیک اسرائیل انتظار داریم که هرگونه ادعای سوء رفتار را بررسی کند، این دقیقاً همان کاری است که آنها انجام می دهند».

دولت لندن اصرار دارد که هرگونه مقایسه با گرایش منفی علیه رژیم اسرائیل قابل پذیرش نیست. اما هزاران تن از حامیان فلسطین امروز در تظاهرات لندن تاکید کردند که دیدگاه و مواضع آن‌ها در قبال تحولات غزه با دولت این کشور متفاوت است.

معترضان برای بیست‌وهشتمین هفته متوالی در خیابان‌های مرکز پایتخت انگلیس سرازیر شدند تا ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام همبستگی کنند. پیام اصلی آن‌ها در این حرکت اعتراضی، توقف فوری جنگ در غزه، تحریم تسلیحاتی رژیم اسرائیل و امدادرسانی به ساکنان غزه بود.

معترضان در حالی که پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آوردند شعارهایی را در خصوص عدالتخواهی برای مردم فلسطین و پایان نظام آپارتاید سر دادند. آن‌ها ابتدا در میدان پارلمان انگلیس تجمع و پس از سردادن شعارهای ضد اسرائیلی به سمت هاید پارک تظاهرات کردند.

رسانه‌های انگلیس در آستانه تظاهرات امروز، با انتشار گزارش‌های جهت‌دار ادعا کردند که یهودیان ساکن این کشور از تحرکات حامیان فلسطین وحشت‌زده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، آن‌ها قرار بود امروز به بهانه مقابله با گسترش یهودستیزی تظاهرات کنند اما این مراسم را در سایه فضاسازی‌های تبلیغی علیه حامیان فلسطین به تعویق انداختند.

بن جمال به خبرنگاران گفت که در راهپیمایی امروز، اقشار مختلف مردم اعم از جامعه پزشکان، دانشجویان، پیروان مذاهب مختلف از جمله هزاران تن از یهودیان حضور دارند.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: به رغم آنچه رسانه‌ها گزارش دادند، این تظاهرات، یک حرکت نفرت‌انگیز نیست، بلکه بر پایه اصول دفاع از ارزش‌های انسانی است؛ اصولی که گستره آن تا فلسطین ادامه دارد.

این فعال مدنی تصریح کرد: مردم فلسطین مانند همه انسان‌ها حق دارند که آزادانه در سرزمین خود زندگی کنند.

 این درحالیست که رژیم صهیونیستی طی نزدیک به هفت ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۷ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا