Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:30:50 GMT

رسمی؛ مدافع لیورپول ادامه فصل را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۴۰۳

رسمی؛ مدافع لیورپول ادامه فصل را از دست داد

جوئل ماتیپ، مدافع کامرونی لیورپول ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیورپول طی یکی دو فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داده و توانسته جام های لیگ قهرمانان اروپا و حالا لیگ برتر انگلیس را کسب کند اما این تیم در خط دفاعی همواره برای داشتن یک زوج مطمئن کنار ویرژیل فن دایک با مشکل روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مدافع کامرونی قرمزهای آنفیلد یعنی جوئل ماتیپ هرگاه به میدان رفته عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود ارائه داده اما یک مشکل درباره او وجود دارد و آن مصدومیت های متوالی این بازیکن به حساب می‌آید. از طرفی دژان لوورن، مدافع کروات لیورپول نیز مهره قابل اتکایی به نظر نمی رسد؛ موضوعی که باعث شده طی ماه های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با پیوستن کالیدو کولیبالی به آنفیلد مطرح شود.

 

حالا و در ادامه روزهای سخت تیم یورگن کلوپ در خط دفاعی، لحظاتی پیش مشخص شد که جوئل ماتیپ به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است؛ این بازیکن در جریان دیدار برابر اورتون مصدوم شد و به احتمال فراوان از شروع فصل آینده آماده حضور در میادین خواهد بود. با این اوضاع به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ در بازی‌های آینده لیورپول در کنار فن دایک از لورن یا جو گومز در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

لیورپول جول ماتیپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف دورتموند رفت و شکست خورد.

در این بازی دورتموند با گل دقیقه 37 نیکلاس فولکروگ موفق شد بازی رفت را با برد پشت سر بگذارد و در بازی برگشت باید در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان برود.

لوئیس انریکه تایید کرد که تیمش چون در بازی برگشت هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد، بسیار قوی‌تر ظاهر می‌شود.

لوئیس انریکه در پایان بازی ابتدا درمورد وضعیت مصدومیت لوکاس هرناندز گفت:"من هیچ جزئیاتی از وضعیت لوکاس هرناندز ندارم. به نظرم خیلی مثبت به نظر نمی‌رسد اما ما منتظر خواهیم بود تا پزشکان آن را تجزیه و تحلیل کنند."

پست دفاعی عثمان دمبله؟

با نحوه بازی دفاعی او می‌دانستیم که می‌تواند مقابل امره جان خوب بازی کند. می‌خواستیم کمی عقب را هم پوشش بدهیم و نیکلاس فولکروگ را مهار کنیم.

باخت در بازی رفت؟

این فوتبال است. خیلی وقت‌ها فوق العاده است. مواقع دیگر هم اینطور می‌شود. ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. رختکن کمی تحت تاثیر قرار گرفته است. در پاریس خیلی قوی خواهیم بود و چیزی برای از دست دادن نداریم.

دیگر خبرها

  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن