Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرپرست تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: در سال ۹۷ مجموع ارزش ریالی پرونده‌های ۳ حوزه بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز و کالا و خدمات بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده و سال گذشته این رقم به ۲۳ میلیارد تومان رسیده است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهرام براری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به رسالت تعزیرات حکومتی اظهار داشت: تعزیرات حکومتی علاوه بر اینکه یک مجموعه شبه قضایی بوده و تحت نظارت دولت است، رسالت سنگینی را در 3 حوزه رسیدگی، صدور و اجرای حکم برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات تعزیرات حکومتی در بخش‌های مختلف اعم از حوزه بهداشت و درمان، حقوق مصرف‌کنندگان، قانون صنفی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در مجموع 3 بخش کالا و خدمات، تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی و قاچاق کالا و ارز ارائه می‌شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان مرکزی تصریح کرد: در سال 97 حدود 5 هزار و 343 پرونده جرایم کالا و خدمات ورودی به اداره کل تعزیرات استان داشتیم که به همان میزان پرونده مختومه شده است.

براری بیان کرد: در سال گذشته هم 8 هزار و 841 پرونده وارد این اداره کل شه که 8 هزار و 840 پرونده مختومه شده است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و 720 فقره از پرونده‌های ورودی به تعزیرات استان در در سال 97 در حوزه بهداشتی دارو و درمان بوده  که به همان میزان نیز مختومه شده و در سال گذشته هم در این حوزه یک‌هزار و 617 فقره پرونده وارد شده که به همان میزان رسیدگی شده است و ورودی پرونده‌ها نسبت به سال 97 کاهش 6 درصدی را نشان می‌دهد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان مرکزی عنوان کرد: 783 فقره از پرونده‌های ورودی به تعزیرات استان در سال 97 در حوزه قاچاق کالا و ارز 783 بوده و میزان پرونده‌های مختومه در این حوزه هم 795 پرونده بوده است.

رادیو| گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت به منظور کنترل بازار تداوم یابدسخنگوی سازمان تعزیرات در گرگان: جوجه‌کُشی ماه‌های گذشته پیگیری می‌شودسخنگوی سازمان تعزیرات: بر بازار مرغ و تخم‌مرغ متمرکز شده‌ایم / با اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار مشکل داریم

براری افزود: همچنین  در حوزه قاچاق کالا و ارز سال گذشته یک‌هزار و 338 پرونده وارد و یک‌هزار و 364 پرونده مختومه شده و ورودی این پرونده‌ها در سال گذشته نسبت به سال 97 رشد 70 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان تعداد پرونده‌های وارد شده در رابطه با عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی 568 پرونده، عدم رعایت مقررات بهداشتی 441 پرونده و عرضه و تحویل کالاهای غیربهداشتی 154 پرونده به ارزش ریالی 3 میلیارد و 993 میلیون ریال بوده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان مرکزی بیان کرد: در مدت شیوع ویروس کرونا 4 مورد احتکار در انبار کشف شده که برابر قانون کالاهای مکشوفه دراختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

براری ادامه داد: در سال 97 مجموع ارزش ریالی پرونده‌های 3 حوزه بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز و کالا و خدمات بالغ بر 8 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده و سال گذشته این رقم به 23 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/712/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... هشدار سازمان تعزیرات به محتکران و گران‌فروشان لاستیک/ فروش فقط با قیمت مصوب مجاز است افزایش قیمت مسکن از نگاه تعزیرات: چرا قیمت ورق فولادی تولید داخل ۱۰۰ درصد افزایش دارد؟ تمامی پرونده‌های تعزیراتی حوزه بهداشت و درمان در آذربایجان‌غربی مختومه شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه بهداشت و درمان قاچاق کالا و ارز تعزیرات استان سال گذشته کالا و خدمات ارزش ریالی مختومه شده یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان