Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا استادرحیمی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مجموع پذیرش شدگان مراکز درمانی و بازپروری معتادان آذربایجان شرقی در سال گذشته را ۸۰ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: وجود ۲ هزار بانو در این آمار نگران کننده است.

وی با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان مبنی بر جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهرها، اظهار داشت: در این زمینه طی یک ماه اخیر تعداد ۳۶۶ نفر از این معتادان دستگیر سدند که از این تعداد ۲۷ نفر مبتلا به بیماری کرونا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادرحیمی اضافه کرد: از جمع افراد کرونایی فوق پس از قرنطینه و بستری در مرکز ماده ۱۶، تعداد ۲۴ نفر بهبود یافته و ۳ نفر در نیز در وضعیت عمومی مناسبی قرار دارند.

وی برپایی پویش‌های مبارزه با اعتیاد در فضای مجازی، نشست‌های تخصصی با پلیس مبارزه با مواد مخدر و سازمان‌های مردم‌ نهاد و تجلیل از خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در آذبایجان شرقی اعلام کرد.

استادرحیمی ادامه داد: گسترش طرح یاریگران زندگی با همکاری آموزش و پرورش استان جزو اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال جاری است.

وی از کشف و ضبط بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به سال ۹۷ معادل هشت درصد رشد داشته است.

استادرحیمی تعداد افراد دستگیر شده در حوزه اعتیاد و قاچاق موادمخدر آذربایجان شرقی را ۸ هزار و ۶۵۱ نفر اعلام و اضافه کرد: در همین مدت ۲۰۲ محله آلوده شهری و روستایی در سطح استان شناساسی شده و دستگاه‌های مقابله‌ای طی افزون بر ۵ هزار مورد عملیات، ۸۶۰ نقطه را پاکسازی و ۲۰ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم کرده‌اند.
 

برچسب‌ها سلامت زنان آذربایجان شرقی معتادان متجاهر مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت زنان آذربایجان شرقی معتادان متجاهر مواد مخدر سلامت زنان آذربایجان شرقی معتادان متجاهر مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز