Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی زاده مدیر جهاد کشاورزی مشهد در خصوص اجرای نشدن، حکم پرونده شهرک اساطیر معروف به باستی‌هیلز مشهد، گفت: این پرونده هم اکنون در انتظار رأی دادگاه تجدید نظر است.

او افزود: محکوم پرونده درخواست تجدیدنظر کرده است لذا پرونده در دادگاه تجدیدنظر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: به دلیل تشکیل پرونده کیفری برای محکوم، منتظر رأی دادگاه هستیم تا متناسب با رأی صادره، تصمیمات لازم اتخاذ شود. زمان و تاریخ برگزاری دادگاه تجدیدنظر مشخص نیست و طبق صلاحدید مسئولان ذیربط برگزار می‌شود.

طهماسبی زاده با بیان اینکه از زمان صادر شدن این حکم، محکوم تا ۲۰ روز مهلت دارد که اگر اعتراضی داشت اعتراض کند، بیان کرد: با توجه به اینکه پرونده با جزئیات پیگیری شده، اجرای حکم تخریب قطعی است.

او تصریح  کرد: جرم سازنده ویلاها، تغییر کاربری زمین و همچنین پرداخت رشوه بوده است؛ لذا پس از احراز جرم که  دادگاه بدوی صورت گرفت و همچنین پس از بررسی عکس‌های هوایی از ملک مورد نظر و اجتماع کارشناسان، تخلفات محکوم علیه برای دادگاه بدوی محرز شد و حکم لازم را صادر کردند.
بیشتر بخوانید: حکم تخریب باستی هیلز مشهد اجرا می شود
مدیر جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه زمین‌های مذکور در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار و به‌صورت شهرک ویلایی ساخته شده است، تاکید کرد: در حکم صادره دادگاه، قلع‌وقمع ۱۹ قطعه ویلای غیرمجاز که هرکدام تقریباً دو هزار متر مساحت دارد و همچنین پرداخت جزای نقدی ذکر شده است.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باستی هیلز مشهد درخواست تجدید پرونده جهاد کشاورزی مشهد شهرک ویلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

یک مسؤول فلسطینی تاکید کرد طی ماه میلادی گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات در کرانه باختری انجام داد.

به گزارش ایسنا، مؤید شعبان، رئیس مرکز مقاومت در برابر شهرک سازی در گزارش ماهانه درباره اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ماه آوریل ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات انجام داد که از جمله آن هشت منزل مسکونی و سه منزل غیرمسکونی بود. این عملیات تخریب در استان‌های قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل انجام شد. همچنین ارتش اسرائیل اخطاریه‌هایی را درباره تخریب ۱۸ منزل و تاسیسات را در استان‌های رام الله، البیره، سلفیت و الخلیل ارسال کرد.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، این مسؤول فلسطینی گفت: نیروهای اشغالگر ۸۹۵ اقدام متجاوزانه و شهرک نشینان ۳۴۷ اقدام متجاوزانه را انجام دادند. تجاوزات شهرک نشینان در استان‌های نابلس، رام الله و الخلیل به شهادت پنج شهروند منجر شد.

وی افزود: ماه میلادی گذشته شاهد تشدید خطرناک حملات شهرک نشینان با حمایت نیروهای رژیم اشغالگر بودیم. آنها غیرنظامیان را در ۳۶ شهرک و روستای فلسطینی از شمال تا جنوب هدف قرار دادند. این تجاوزات منجر به سوختن کامل ۳۶ منزل و سوختن جزئی ۳۳ منزل دیگر شد. همچنین در این تجاوزات بیش از ۵۷ خودرو به آتش کشیده شدند و ویرانی گسترده‌ای در املاک و تاسیسات شهروندان به بار آمد.

این مسؤول گفت: مقامات رژیم صهیونیستی ۱۷۲ دونم (واحد مساحت) از اراضی شهروندان در روستای عرب التعامره در شرق استان بیت لحم را برای گسترش مرزهای شهرک سیدی بار در منطقه العقبان مصادره کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • شرایط صدور دستور موقت
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌ نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم