Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت. متن پیام سیدجواد سلیمانی به‌شرح زیر است:

 

بسمه‌تعالی

صنایع کشور عزیزمان ایران، در دوسال گذشته یکی از پیچیده‌ترین و بی‌مانندترین برهه‌های حیات خود را تجربه کرده و در معرض شدیدترین و ظالمانه‌ترین محدودیت‌ها و موانع اقتصادی و سیاسی بین‌المللی و داخلی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با وجود تمامی این مسائل که همه صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران کمابیش از آن آگاهند، خوشبختانه در سایه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی و تلاش دولت و راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش‌های مهم و تاثیرگذار صنعتی کشور توانستند مشکلات را مدیریت کرده و دست‌اندازهای گوناگون را پشت سر بگذارند.

روند حرکت صنایع کشور در حوزه‌های مختلف در سال گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع داخلی، تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود و اعتماد به نخبگان و جوانان این مرزوبوم منتج به دستیابی به رکوردها و موفقیت‌های بزرگی در امر رونق تولید شد؛ قطع وابستگی به بازارهای خارجی، جبران کمبودها در عرصه کالاهای وارداتی با داخلی‌سازی آن‌ها، کاهش چشمگیر ارزبری تولید در کشور و از همه مهم‌تر رسیدن به باور قطعی خوداتکایی و نگاه به درون از جمله آثار و نتایج اصلی حرکت تولیدی کشور در دوسال گذشته بود.

همه این دستاوردهای مادی و معنوی زمینه‌ای را ایجاد کرده تا صنعت کشور در سال ۱۳۹۹ با اعتماد به نفس بالاتری به فعالیت خود ادامه دهد؛ چه آن‌که اگر شیوع بیماری کرونا در ماه‌های اخیر نبود، رکوردهای جدیدی در مقایسه با سال‌های گذشته در همین سه ماه نخستین سال تحقق می‌یافت؛ اما با این وجود، باز هم روند روبه‌رشد آمارها، در هفته‌های اخیر شتابی مضاعف یافته و رسیدن به موفقیت‌های جدید را دست‌یافتنی‌تر ساخته است.

در حوزه صنعت خودرو و اقدامات تولیدی گروه خودروسازی سایپا نیز، حرکتی بزرگ به‌سمت رونق و شکوفایی شکل گرفت و این مجموعه در سال گذشته و علیرغم همه مشکلات و محدودیت‌ها به موفقیت‌های بزرگی در عرصه تولید دست پیدا کرد، تولید پرشتاب محصولات، تحویل مستمر خودروهای مشتریان، نوآوری‌ها در عرصه طراحی و تولید محصولات جدید و مهم‌تر از همه تعمیق داخلی‌سازی قطعات و محصولات سایپا با تکیه بر بخش‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های قطعه‌ساز و صنعتگر ایرانی از جمله گام‌های بزرگ سایپا در این دوران بوده است.

باور قلبی همه مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا، ادامه این مسیر با گام‌هایی استوار و محکم تا دستیابی به اهداف بزرگی است که برای شکست کامل تحریم‌ها و بی‌اثر ساختن محدودیت‌های ظالمانه طراحی شده است.

با تکیه بر خداوند متعال و در سایه همت و تلاش همه همکاران خود در بخش تولید، به این حرکت ادامه خواهیم داد و امیدواریم در راه شکوفایی اقتصاد کشور و قطع وابستگی به خارج، سهم خود را ایفا نماییم.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکارانم در گروه خودروسازی سایپا فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه فعالان و دست‌اندرکاران بخش صنایع و معادن کشور را از خداوند متعال مسالت دارم.

 

 

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا صنعت خودرو روز ملی صنعت و معدن گروه خودروسازی سایپا سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور