Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینماهای AMC زمان بازگشایی سالن‌های خود را به تعویق انداختند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از ورایتی، سینماهای AMC بزرگ‌ترین زنجیره سینمایی دنیا، زمان بازگشایی خود را برای دو هفته عقب انداختند.

شتاب‌ هالیوود برای زدودن لکه ننگ نژادپرستی از آثارشهالیوود چگونه چهره رتوش‌شده از «عدالت» را به‌خورد مخاطب می‌دهد؟سمفا به اختلاف میان سینماداران و دفاتر پخش دامن نزند

سینماهای آمریکا به دنبال خیزش ویروس کرونا و بعد از تأخیر در اکران فیلم‌های پرفروشی مانند عقیده و مولان، مجبور به تأخیر در بازگشایی سینماهای خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر AMC حالا می‌گوید که بیش از 450 سالن سینماهای خود از 600 سالن سینمایی که مالک آن است را در 30 جولای بازگشایی می‌کند. این امید وجود دارد تا این برنامه به صورت کامل تا قبل از ماه آگوست عملیاتی شود. طبق اعلام رسانه‌ها فیلم‌های عقیده نولان در 12 و مولان در 21 آگوست اکران می‌شوند.

فیلم‌های مطرح دیگر مانند بدون تعادل با بازی راسل کرو در تاریخ 31 جولای و فیلم سونی به نام گالری قلب‌های شکسته در تاریخ  هفتم آگوست اکران می‌شوند.

قبل از این قرار بود که AMC سالن‌های خود را در 15 جولای بازگشایی کند. این احتمال وجود دارد که برنامه‌ریزی جدید نیز دوباره دچار تأخیر شود.

AMC در 14 کشور اروپایی و خاورمیانه سینما دارد. انتظار می‌رود که حدود 1000 سینمای آن در دنیا تا قبل از ماه آگوست به تجارت بازگردند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود باکس آفیس سینما بیشتر بخوانید... اعلام میزان فروش فیلم‌ها در سمفا فیلم جدید شعیبی پروانه نمایش گرفت سمفا به اختلاف میان سینماداران و دفاتر پخش دامن نزند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود باکس آفیس سینما هالیوود باکس آفیس سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

پردیس سینمایی «کورش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 6087678

دیگر خبرها

  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد