Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس امروز (سه شنبه ۱۰ تیرماه) در نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با عنوان «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» اظهار داشت: ما سعی کردیم هیچ چیز نگوییم جز اینکه سند داشته باشیم و قاعده این بوده که با سند باشد.

وی افزود: عدم صداقت توسط آقای تاجگردون ده‌ها بار اتفاق افتاده، اما چند نکته مختصر را می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال وقتی این‌ها دچار استیصال شدند خواهر ایشان نکته‌ای را منتشر و اعلام کرد نظر رهبری این بوده که آقای تاجگردن رزمنده و در جهاد سازندگی بوده و حامی محرومین و ... است و وقتی اعتراضات بالا آمد، نگفتند اشتباه است بلکه گفتند فتوشاپ و جعلی است.

زاکانی تصریح کرد: نکته بعد موضوع حمایت از فتنه و تحصن سال ۸۲ است که البته حضور در فتنه و پرداختن به آن، موضوع ما نیست بلکه دروغ‌گویی است. او گفت در تحصن و فتنه نبودم در حالی که اسناد و مدارک وجود دارد و وزارت اطلاعات گفته ایشان جزو سردمداران مستعفی سال ۸۲ است. در حقیقت در نامه وزارت اطلاعات آمده که ایشان در تحصن حضور داشته است. مورد بعد ناظر به حصر و عوامل حصر که همه اسناد پیوست دارد.

وی استفاده از مدرک دکترا را از دیگر موارد پرونده تاجگردون عنوان و خاطرنشان کرد: ایشان به صورت مکرر خود را در تبلیغات و اسناد، دکتر معرفی کرده است و در جایی دکترای وی اقتصاد و بعد مدیریت و ... معرفی شده و ایشان فوق لیسانس بیشتر ندارد.

زاکانی تاکید کرد: آقای تاجگردون در ثبت نام خود ذکر نکرده که فرزند دوم دارد و خارج از کشور است و این فرزندش و در شناسنامه وی هم ثبت نشده است. یک نماینده مجلس ابتدا امر باید صادق باشد وگرنه نمی‌تواند به مردم خدمت کند.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه آقای تاجگردون ده‌ها دروغ گفته و حتی تولید دروغ می‌کند، بیان کرد: ما نه توجهی به سیاست و فتنه گری ایشان داریم و نه مسائل دیگر، بلکه موضوع ما عدم صداقت ایشان است. اینکه کسی سفر خارج از کشور داشته و همسر و دخترش در خارج باشند و سفر‌های خارجی می‌روند از لحاظ امنیتی قابل پیگیری است که ما کاری به این ندارم.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۷، گفت: تخلفات رییس کمیسیون تلفیق بالغ بر ۳۹ هزار میلیارد تومان است. هم سر فصل‌ها را تغییر داده و غیره.

زاکانی انتصاب فامیل و نزدیکان را از دیگر موارد موجود در مسئله پرونده تاجگردون عنوان و خاطرنشان کرد: قریب به ۲۴ نفر از نزدیکان تاجگردون در ۸۴ شرکت عضو هستند. آیا همه افراد در ایران چنین شرایطی دارند؟

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا زاکانی غلامرضا تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر

شهرداری تهران طرح پرحاشیه صفحه یک روزنامه همشهری پس از ماجرای ترک جلسه شورای شهر توسط برخی اعضا با هدف اعتراض جمعی به قرارداد پرابهام اتوبوس‌های برقی چینی را روی دیوارهای شهر اکران کرده است. مدیریت شهری به جای اینکه پاسخگوی سوالات و ابهامات افکار عمومی و نمایندگان مردم تهران در پارلمان شهری باشد، منتقدان خود را ضد انقلاب داخلی و خارجی، حسودان سیاسی، پروژه بگیرهای مجازی و وابستگان به مدیریت شهری سابق و اصلاحات معرفی کرده است. منبع: امتداد

 

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند