Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس بیانیه برگزار کنندگان نمایشگاه خودرو ژنو این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ برگزار نمی‌شود. تاریخ انتشار: 15:55 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۵۷۸

خبرگزاری میزان - مهر به نقل از انگجت نوشت: نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۱ میلادی لغو شده است. قرار بود این نمایشگاه از ۴ تا ۱۴ مارس ۲۰۲۱ برگزار شود.

طبق بیانیه برگزار کنندگان، این تصمیم پس از آن گرفته شده که بیشتر شرکت کنندگان اعلام کردند در نمایشگاه ۲۰۲۱ میلادی شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ نیز به دلیل اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا، دولت سوئیس هر گونه تجمع بیش از هزار نفر را ممنوع کرده بود، لغو شده بود.

نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو یکی از بزرگترین رویداد‌های صنعت خودروسازی است که سالانه ۶۰۰ هزار بازدید کننده و ۱۰ هزار خبرنگار را به خود جذب می‌کند.

لغو این مراسم ضربه بزرگی به نمایشگاه و البته شهر ژنو می‌زند. برگزار کنندگان تخمین می‌زنند خسارت اقتصادی ناشی از لغو این مراسم سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون فرانک سوئیس باشد.

شهرداری ژنو به کمیته و هیات بنیانگذاری که مسئولیت برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو را دارد، وامی ۱۶.۸ میلیون فرانکی اعطا کرد. با این وجود هیات برگزار کننده این وام را رد کرده، زیرا شرط دریافت آن برگزاری رویداد در ۲۰۲۱ میلادی بوده است.

بیشتر بخوانید: با قدرتمندترین ابرخودرو‌های جهان آشنا شوید

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه ژنو نمایشگاه خودرو ژنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد