Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: پیشرفت و بهره برداری از پروژه‌های مختلف طبق زمان‌بندی نیازمند تعاملات بین بخشی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام علی دشتکی  ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز، اظهار داشت: برخی از پروژه‌هایی که در قالب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از سوی اوقاف و امور خیریه استان پیشنهاد شد دارای 100 درصد پیشرفت فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

19 پروژه آب‌رسانی برکت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسیدبهره برداری از واحد جدید پلی اتیلن آریاساسول تا سال 1401/ افزایش 300 هزار تنی تولید پلی‌اتیلن کشوربهره برداری از دستگاه تشخیص ویروس کرونا در جزیره کیش

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها نیز با تاخیر روبرو است و طبق زمانبندی پیشرفت نداشته است، افزود: اصلی‌ترین دلیل این تاخیر بدلیل عدم تعاملات خوب بین بخشی برای اخذ مجوز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: برای رشد اقتصادی و تحقق رونق در تولید باید همه امکانات به میدان آورده شود و تمامی دستگاه‌های اجرای و بخش خصوصی در کنار هم فعالیت کنند.

دشتکی  با بیان اینکه در ابتدای باید تمامی ظرفیت‌های استان شناسایی شود، تصریح کرد:  اواخر سال گذشته بالغ بر 40 طرح سرمایه گذاری توسط اوقاف در استان البزر  شناسایی  و به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور معرفی  شد.

وی خاطر نشان کرد: در سالی که جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده باید شعار را کنار گذاشت و برای تحقق آن وارد میدان کار و عمل شویم.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۹ پروژه آب‌رسانی برکت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید پروژه دوخطه کردن راه‌آهن کرج به قزوین با هزینه ۶ هزارمیلیاردی به بهره برداری رسید کهگیلویه و بویراحمد| بهره برداری از سالن ورزشی در انتظار ۳ میلیون اعتبار!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز داشت: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج