Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان جدید باواریایی‌ها تست‌های پزشکی‌ این باشگاه را با موفقیت پشت‌سر گذاشت و قراردادش را نیز با این باشگاه امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر نوبل که در ماه ژانویه برای عقد قراردادی پنج ساله با بایرن مونیخ به توافق رسیده بود، امروز (سه‌شنبه) پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی این باشگاه آلمانی، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا قراردادش را با این باشگاه رسماً امضا کرد و به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان آلمانی و 23 ساله که با امضای این قرارداد خود را تا سال 2025 به سرخپوشان مونیخی متعهد کرد، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: احساسات اولیه‌ام خیلی خوب بود. با انتخاب بایرن می‌خواستم گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌ام را بردارم. هدفم پیشرفت مداوم و جشن گرفتن موفقیت‌های بیشتر با بایرن مونیخ است.

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز اظهار داشت: خوشحالیم که نوبل حالا در کنار ماست. او تصمیم گرفت به بایرن مونیخ ملحق شود و قطعاً ما نیز از داشتن او به عنوان یکی از بازیکنان‌مان لذت خواهیم برد.

وی افزود: الکساندر نوبل یکی از بزرگترین استعدادهای دروازه‌بانی است و در بایرن مونیخ به پیشرفتش ادامه خواهد داد. نوبل هر نوع حمایتی که لازم باشد را از جانب ما دریافت خواهد کرد.

جشن قهرمانی بایرن مونیخ از دریچه دوربین

دروازه‌بان پیشین شالکه حالا باید با مانوئل نویر 34 ساله که او هم اخیراً قراردادش را با بایرن مونیخ تا سال 2023 تمدید کرد، برای قرار گرفتن در درون دروازه باواریایی‌ها به رقابت بپردازد، هرچند کار سختی برای تصاحب جایگاه نویر باتجربه و آماده دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال شالکه آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... بازگشت روبن به دنیای فوتبال/ خرونینگن، مقصد جدید ستاره سابق بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شالکه آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ شالکه بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

باشگاه بایرن مونیخ ویدیویی از کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات این تیم را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است