Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در آستانه دیدار با سپید رودرشت از آمادگی بالای بازیکنان این تیم خبر داد.

ابراهیم طالبی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در شیراز در آستانه دیدار با سپید رودرشت از آمادگی بالای بازیکنان این تیم خبر داد.

وی افزود: پس از تعطیلی لیگ دسته یک، برای بازیکنان قشقایی تمرینات اختصاصی و منظم در منزل تعریف کردیم و به صورت آنلاین تمرینات چک می‌شد تا آمادگی بازیکنان حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: هشت بازی پیش رو برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در تمامی دیدارها برای پیروزی به میدان می رویم.

طالبی با اشاره به برگزاری دیدارهای لیگ دسته یک در ورزشگاه پارس گفت: با توجه به اینکه تیم ما تکنیکی بازی می کند زمین ورزشگاه پارس برای ما مناسب تر است و امیدواریم در این ورزشگاه بازی های خوبی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور پس از چهار ماه تعطیلی، امروز مجددا آغاز می‌شود که تیم شهدای قشقایی یکی از دو نماینده فارس از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه پارس میزبان سپیدرود رشت است.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته یک ابراهیم طالبی فارس فوتبال شهدای قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، محمد نادری مدافع جپ پا تراکتور در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان اینت تیم بود و با نفوذهای پرتعداد حملات زیادی را روی دروازه این تیم شکل داد.

نادری در این مسابقه میل هجومی  بالایی دارد و در اکثر حملات نزدیک به محوطه جریمه ذوب آهن دیده می‌شود، او با ارسال‌های زمینی و نفوذهای موفق تراکتور را چند مرتبه در آستانه گلزنی قرار داد.

بازگشت‌ها و کارهای دفاعی خوب محمد نادری باعث شده تا او بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تراکتور باشد و اکثر حملات این تیم از سمت او شکل بگیرد و با دوندگی بالا به خوبی خط دفاعی را هم پوشش دهد و فرصت خلق موقعیت به ذوب آهن ندهد.

محمد نادری فرم خوب و ایده‌آلی دارد و با توجه به آمادگی که از خود نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این مسابقه و در ادامه فصل برای تراکتور خواهد بود و حمید مطهری حساب ویژه‌ای روی او باز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است