Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:24:42 GMT

دهمین نشست هم اندیشی فقه حکومتی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۳۵۶۳

دهمین نشست هم اندیشی فقه حکومتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دهمین نشست هم اندیشی فقه حکومتی با ارائه نظریه «فقه اجتماعی» توسط محمدجواد ارسطا از اساتید دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ با پرسش و پاسخ مقررین و شاگردان سایر اساتید مطرح در عرصه «فقه حکومتی» همراه خواهد بود.

پیش‌تر نیز این نشست‌ها با حضور آیات و اساتید معظم سیداحمد مددی، علی اکبر سیفی مازندرانی، علی اکبر رشاد، سیدصمصام الدین قوامی، احمد مبلغی ، سیدمحمدمهدی میرباقری، محسن اراکی و ابوالقاسم علیدوست و محمدمهدی هادوی تهرانی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هم‌اندیشی با دعوت از شاگردان برجسته و مقررین ابوالقاسم علیدوست، محمدمهدی هادوی تهرانی، احمد عابدی اصفهانی، سید محمد مهدی میرباقری، علی اکبر رشاد، احمد مبلغی، مرحوم سیدمنیرالدین حسینی الهاشمی، علیرضا اعرافی، شهید سید محمدباقر صدر، عبدالحسین خسروپناه، سیدصمصام الدین قوامی و همچنین دعوت از نمایندگان مراکزی همچون دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، مرکز پژوهش های اسلامی مجلس، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام، پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، دفتر فرهنگستان علوم اسلامی قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه، پژوهشگاه فقه نظام، مؤسسه ادیب فقه جواهری، مؤسسه فتوح اندیشه، مؤسسه فقاهت و تمدن سازی، مؤسسه آفاق حکمت، مؤسسه صراط مبین، رادیو معارف، شبکه اجتهاد، مؤسسه لوح و قلم، پایگاه تخصصی وسائل »برگزار خواهد شد؛

پژوهشگران و علاقه مندان این عرصه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه هم اندیشی فقه حکومتی (۰۹۱۰۰۹۳۱۰۸۱) تماس حاصل نمایند.

کد خبر 4962479

منبع: مهر

کلیدواژه: فقه حکومتی قم اصول فقه معرفی کتاب دهه کرامت ویروس کرونا کنفرانس بین المللی امام رضا ع سازمان تبلیغات اسلامی دکتر علی شریعتی فلسفه معرفی نشریات مجمع عالی حکمت اسلامی فعالیت های قرآنی سید جواد میری قرآن فقه حکومتی هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود