Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:45:10 GMT

چهار شرور مسلح در نیشابور دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۳۵۸۰

چهار شرور مسلح در نیشابور دستگیر شدند

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین دهقان پور افزود: در پی وقوع چند فقره تیراندازی با سلاح شکاری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در برخی نقاط شهرستان نیشابور که باعث مجروح شدن یکی از شهروندان، تخریب خودرو و سلب آسایش عمومی شده بود شناسایی و دستگیری عاملان این حوادث در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی که از متهمان سابقه دار و تحت تعقیب است را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه این متهم انواع سلاح‌های سرد کشف و ضبط شد گفت: ماموران انتظامی در ادامه ردزنی‌های خود دریافتند سه نفر دیگر از مخلان نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب که این متهم را در نزاع‌های مختلف همراهی می‌کردند در شهرستان حضور دارند که در عملیاتی ضربتی آنان را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند و تعدادی سلاح سرد از قبیل شمشیر هم از این افراد کشف شد.
دهقان‌پور افزود: پلیس و دستگاه قضایی مصمم است با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها نیشابور پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیشابور انتظامی نیشابور انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند

علی محمدی گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل دادرسی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: با استناد قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه اضافه کرد: بر این اساس متخلفان از مفاد این قانون به ضبط و مصادره دستگاه مذکور محکوم می‌شوند.

محمدی افزود: چنانچه دستگاه فوق در حفاری غیرمجاز به قصد کشف‌اموال فرهنگی - تاریخی مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر مجازات فوق، مرتکب به یک سال تا سه سال حبس مجازات مقرر در ماده (۵۶۲) قانون‌مجازات اسلامی - مصوب ۱۳۷۵٫۳٫۲ محکوم می‌شود.

شهرستان تربت حیدریه ۳۵۰ اثر تاریخی و گردشگری شناسایی شده دارد که تعداد ۶۲ اثر شامل بنا، محوطه و میراث ناملموس ثبت شده در فهرست میراث ملی است.

شهرستان تربت حیدریه در فاصله ۱۴۵ کیلومتری از جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد