Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، تیم پرسپولیس تهران را در راه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران "تسلیم ناپذیر" توصیف کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی شامل کشور‌های ایران، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان پرداخت و درباره لیگ برتر کشورمان نوشت،  پرسپولیس بعد از وقفه طولانی مدت به چهارمین  قهرمانی متوالی خود نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سایت نوشت: حتی چهار ماه بدون بازی در لیگ هم نتوانست در اراده  تسلیم نشدنی پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر  ایران خللی وارد کند، زیرا غول‌های تهرانی روز یکشنبه با پیروزی ۳ بر یک برابر پیکان به رقابت‌ها بازگشتند.

لیگ برتر ایران که اواخر فوریه در فاصله ۹ هفته به پایان مسابقات متوقف شده بود، هفته گذشته از سر گرفته شد.

گل زود هنگام علی علیپور به همراه ۲ گل مهدی عبدی جوان پرسپولیس را در دیدار مقابل پیکان پیش انداخت و یک پنالتی دیر هنگام از سوی شهریار مغانلو چیزی جز تسلی خاطر برای شاگردان عبدالله ویسی نداشت.

آنچه که باعث استحکام بیشتر جایگاه پرسپولیس شد، این بود که تیم تراکتور در خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مازندران شکست خورد، هرچند پیروزی ۲ بر صفر سپاهان مقابل گل گهر به معنای این است که اختلاف بین صدرنشین لیگ و تیم‌های تعقیب کننده اش همچنان ۱۰ امتیاز باقی مانده است.

در حالی که به نظر می‌رسد، پرسپولیس، یکی از ۲ تیم بزرگ تهران، مدعی اصلی عنوان قهرمانی است، رقیب بزرگ آن‌ها یعنی استقلال در بازگشت به رقابت‌ها به مشکل برخورد و چهارشنبه گذشته در شروع مجدد لیگ، برابر فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و سپس روز دوشنبه در بازی خانگی برابر سایپا به تساوی ۱-۱ دست یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!