Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:52:30 GMT

خرید بهترین تشک طبی باقیمت ویژه

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۳۶۸۱

خرید بهترین تشک طبی باقیمت ویژه

این امکان وجود دارد که تشک فعلی شما قدیمی، آزاردهنده و حتی خراب باشد و شما به فکر خرید یک تشک مناسب برای خود باشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت رویا، یکی از مهم‌ترین بخش اتاق‌خواب شما، تشک می‌باشد. بسیاری از افراد در طول شبانه‌روز هشت ساعت می‌خوابند، بنابراین یک‌سوم از زندگی خود را روی تشک می‌گذرانند؛ بنابراین انتخاب تشک در زندگی شما یک مسئله مهم و اساسی خواهد و اگر در خرید تشک اشتباه کنید، دچار دردهای عضلانی و بدخواب خواهید شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در حین خرید تشک رویا موارد و استانداردهای اصولی را در نظر بگیرید تا درنهایت بهترین تشک طبی ایرانی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب اطلاعاتی را در رابطه با بهترین تشک طبی ایرانی رویا در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، با تشک رویا همراه باشید...

ازبهترین‌های تشک طبی ایرانی

امروزه برندهای خارجی و ایرانی متنوعی اقدام به تولید تشک نموده‌اند. خوشبختانه برندهای ایرانی در تولید انواع تشک سربلند بوده‌اند و همانند برندهای خارجی انواع تشک باکیفیت، خوب را تولید نموده و با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند.

یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای تشک طبی ایرانی، تشک رویا می‌باشد. تشک رویا با استفاده از آخرین فناوری‌های دنیا انواع تشک با کیفیت را تولید می‌کند.

در صورتی‌ که قصد خرید تشک طبی را دارید توصیه می‌کنیم از برندهای شناخته شده و معتبر مانند رویا، تشک مورد نظر را خریداری کنید. تشک‌هایی که از استانداردهای معتبر داخلی و خارجی، فنربندی استاندارد و ضمانت نامه واقعی باشند، آسیبی به‌سلامتی شما وارد نخواهند کرد و شما با خیال راحت می‌توانید از محصول موردنظر استفاده کنید و خواب راحت و آرامش را تجربه کنید.

انواع مدل تشک طبی رویا

همان‌طور که ذکر شد تشک رویا تنوع نسبتا خوبی دارد، در ادامه به معرفی انواع مدل تشک رویا می‌پردازیم:

تشک طبی اسفنجی

این نوع تشک میزان سفتی بیشتری نسبت به سایر تشک‌ها دارد. در صورتی‌ که از درد کمر رنج می‌برید و به توصیه پزشک باید روی سطح سفت بخوابید، تشک طبی اسفنجی برای شما مناسب خواهد بود. برای اطلاع از قیمت تشک طبی به وب سایت royamattress.com مراجعه نمایید.

تشک طبی فنری

این نوع تشک نسبت به تشک طبی اسفنجی، از سفتی متعادل‌تری برخوردار است و در دو نوع منفصل و متصل تولید می‌شود. تشک طبی فنری رویا مدل الترا ۴ یکی از تشک‌های خوب و باکیفیت شرکت رویا می‌باشد.

از فنرهای منفصل برای تولید این استفاده‌شده است و نسبت به فنرهای متصل کارایی بهتری دارد. برای رویه تشک از پارچه سه لایه آنتی باکتریال و الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی استفاده‌ شده است. این نوع تشک در برابر رطوبت و تعریق بسیار مقاوم می‌باشد و یک‌لایه مخصوص بر روی آن تعبیه‌شده که باعث تبادل جریان هوا تنفس بهتر می‌شود.

تشک مموری فوم دار

یکی از بهترین و مدرن ترین تشک طبی موجود در بازار، تشک مموری فوم دار می‌باشد. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که مموری فوم چیست؟ مموری فوم، در حقیقت یک نوع مواد انعطاف‌پذیر است که نسبت به فشار و حرارت حساس می‌باشد و متناسب با شرایط تغییر شکل می‌دهد. درنتیجه تشک مموری فوم دار با توجه به وزن، حرارت بدن و شکل فرد، عملکرد کاملا متفاوتی دارد.

به‌عنوان‌مثال اگر دست خود را روی قسمتی از تشک قرار دهید و سپس بردارید، مشاهده خواهید کرد که تشک شکل دست شما را به خود می‌گیرد. توجه داشته باشید که هنگام خواب روی تشک‌های معمولی گودی کمر شما با تشک فاصله دارد. با خرید تشک مموری فوم دار این فاصله راحتی پر خواهد شد. این نوع تشک از خاصیت طبی بسیار بالایی برخوردار است.

در صورتی قصد خرید بهترین تشک طبی ایرانی را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت تشک رویا، فهرست مدل‌های تشک را مشاهده کنید. تشک رویا از تنوع نسبتا خوبی برخوردار است.

محصولات رویا از گارانتی ۲ تا ۸ ساله برخوردار هستند و برای تولید هر یک از مدل‌های تشک از الیاف ضد حساسیت و اسفنج چندلایه استفاده می‌شود. ما کیفیت و ارزش خرید تشک رویا را تضمین می‌کنیم.

برای خرید تشک طبی توجه داشته باشید که طول تخت شما باید حدود ۱۰ الی ۱۵ سانتی‌متر از قد شما بلندتر باشد. برای اینکه از نرمی و سفت بودن تشک مطمئن شوید، در ابتدا روی تخت بخوابید و یک دست خود را به داخل گودی کمر خود قرار دهید، در صورتی‌ که دست خود را به‌راحتی به سمت گودی کمر خود ببرید، تشک مورد نظر محکم و سفت خواهد بود، در غیر این صورت تشک خیلی نرم می‌باشد.

بهترین تشک طبی را باقیمت مناسب می‌توانید از فروشگاه تشک رویا خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوع تشک خرید تشک تشک رویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود