Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که دبیرکل فدراسیون فوتبال قول داده است مطالبات این تیم پرداخت شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ناظم‌الشریعه درباره تصمیم کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تورنمنت آذربایجان را پیگیری می‌کنیم که احتمالاً اواخر مهر و خارج از فیفادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورنمنت شیراز هم جایگزین تورنمنت کاسپین شده است.

وی درباره لغو حضور شاگردانش در تورنمنت تایلند گفت: تایلند همگروه ما در مسابقات قهرمانی آسیاست و باید بپذیریم بازی دوستانه مقابل این تیم، آنهم 15 روز قبل از رقابت‌ها خیلی منطقی و حرفه‌ای نیست. آنها شاید بازیکن ما را عمداً مصدوم کنند. در هیچ کجا چنین چیزی ندیدم که تیمی با همگروهش بازی دوستانه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره تیم ملی ب فوتسال تصریح کرد: تیم زیر 23 سال با هدف پشتوانه‌سازی تشکیل می‌شود و تصمیمات درباره آن قطعی نشده است. سرمربی تیم هم مشخص نیست و به‌زودی معرفی می‌شود.

ناظم‌الشریعه در مورد گلایه بازیکنان تیم ملی فوتسال از عدم پرداخت معوقات خود بیان کرد: بازیکنان حرف حق را می‌زنند. جلسه‌ای با پرهیزگار و نبی داشتیم که در آن دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت با شرایط ویژه امسال فوتسال، این معوقات پرداخت می‌شود. فکر می‌کنم این اتفاق تا قبل از بازی‌های آسیایی رخ می‌دهد.

وی درباره اردوی آتی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: اگر مشکلی ایجاد نشود، اردوی بعدی 23 تا 27 تیر در تهران برگزار می‌شود. از شهرهای یزد و آمل برای اردو زدن پیشنهاد داشتیم، اما کمپ تیم‌های ملی الان بهترین شرایط را دارد و شرایط بهداشتی در آن لحاظ می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران فیفا تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود