Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اعلام اینکه تحقیق در خصوص هواپیمای اوکراینی ادامه دارد، گفت: پرداخت غرامت به خانواده قربانیان آن توسط دولت، در حال پیگیری است

حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز سه شنبه در گفت  و گو با خبرنگاران در بجنورد از انجام تحقیقاتی مفصل در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داده و گفت: پرداخت غرامت به خانواده قربانیان آن توسط دولت، در حال پیگیری است و یقینا خانواده این افراد باید به حق خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بهرامی گفت: در این پرونده بسیار تحقیق کرده ایم و به جاهای خوبی نیز رسیده ایم اما هنوز هم این تحقیقات پایان نیافته است.

وی اظهار داشت: از دست دادن فرزند بسیار تلخ و داغی سنگین و تمام تلاش ما آن است که خانواده این جانباختگان به حق و حقوق خود برسند.

وی اظهار داشت: نتایج کامل این پرونده بعد از کامل شدن نهایی تحقیقات اعلام خواهد شد.

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین که با شماره ۷۵۲ بامداد ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ از تهران به مقصد کی یف پایتخت این کشور اروپایی به پرواز درآمده بود، دقایقی پس از پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هدف شلیک اشتباه پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و تمامی ۱۷۶ سرنشین و خدمه آن جان باختند که بیش از نیمی از آنان ایرانی بودند.

سربازان فراری بخشوده می شوند

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به طرح «بازگشت به سنگر» گفت: از تمامی سربازان فراری درخواست می کنیم تا داوطلبانه به سنگر خود مراجعه کنند که در این صورت در پایان خدمت از نهایت تخفیف که همان بخشودگی و عفو مجازات است، برخوردار خواهند شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سربازان فراری معضل خود را باید حل کنند، اظهار داشت: سربازان فراری به سنگرها بیایند و هیچ دغدغه ای نداشته باشند چرا که مجازاتی نخواهند داشت.

وی حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بر باز اجتماعی نیروهای مسلحی که جرایمی را شامل شده اند نیز اشاره ای کرد و گفت: کسی که جرمی مرتکب می شود به جرم آن رسیدگی خواهیم کرد اما کسی که جرم مرتکب شده است باز اجتماعی نیز می شود، هدف این سازمان حذف کسی نیست.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس قوه قضاییه در نشست شورای قضایی هرمزگان گفت: این اعتبار برای سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی اختصاص یافت.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در راستای رفع مشکل کمبود قاضی و نیروی اداری قضایی در دادگستری هرمزگان و واحد‌های قضایی تابعه، تصمیم گیری شد.
وی گفت: وضعیت بنادر، گمرکات و انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان نسبت به سفر قبل در اسفند ۱۴۰۰ بسیار بهبود پیدا کرده است و وضع امروز این انبار‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست.
رئیس قوه قضاییه افزود: در این سفر نتیجه تلاش و پیگیری‌های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر ۷ هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور هم در این نشست گفت: بهره برداری از سالن مانیتورینگ مقابله با قاچاق سوخت نیروی انتظامی در بندرعباس، ابراز امیدواری کرد که با این اقدام، گام مؤثری در راستای مقابله با قاچاق در استان هرمزگان برداشته شود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودرو‌های توقیفی در بندر جاسک گفت: در این پارکینگ ۲۴۵ خودرو و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت در وضعیت نامناسب جوی نگهداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای: چرخه معیوب سرمایه گذاری در کشور نیاز به اصلاح دارد
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: به همت دستگاه قضایی ۱۱۰ خودرو از این وسایل نقلیه از طریق مزایده به فروش رفته، اما هنوز به خریداران تحویل داده نشده است.
کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز هم در این نشست با بیان اینکه تمامی مبادی ورودی مجتمع‌های قضایی هرمزگان مجهز به سامانه کنترل تردد هستند، گفت: با بکارگیری سامانه کنترل تردد کلیه در مراجع قضایی استان هرمزگان، شهود حرفه‌ای تحت رصد قرار گرفته‌اند و کسب و کار شاهدفروشی در این استان به شدت کاهش یافته است.
محمدی رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این جلسه گفت: همزمان با سفر هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان، ۵۰ زندانی این استان از محل کمک‌های خیرین توسط ستاد دیه و ۱۰۵ زندانی از محل اعطای ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان