Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام ممنوعیت برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری برای دانش‌آموزان تا زمان بازگشایی مدارس گفت: خانواده‌ها تخلفات را گزارش دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ثقفی درباره برگزاری کلاس‌های تابستانی حضوری برای دانش‌آموزان اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا وضعیت کشور به لحاظ همه‌گیری ویروس کرونا شکننده است و هر روز شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم  همچنین سلامت دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای دارد و اولویت نخست را در بحث تربیت فرزندان، سلامت جسمی و روحی آنها می‌دانیم بر همین اساس اعلام می‌کنیم که هرگونه فعالیت فوق برنامه آموزشی درسی در مدارس شهر تهران تا زمان بازگشایی رسمی مدارس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ مدرسه‌ای اجازه ندارد که کلاسهای حضوری برای دانش‌آموزان برگزا و در کلاس‌ها آموزش‌های درسی را به صورت حضوری ارائه دهد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌ ممنوعیت برگزاری هرگونه کلاس آموزشی درسی حضوری برای دانش‌آموزان اعلام می‌شود و اگر والدین با مواردی برخلاف این موضوع مواجه شدند یعنی اگر مدرسه‌ای تخلفی کرد و به برگزاری کلاس‌های حضوری برگزار کرد، بلافاصله به واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران به شماره تماس 88964006 اعلام کنند، بازرسان ما بلافاصله حضور پیدا خواهند کرد و در صورت احراز تخلف حتماً با متخلفین برخورد خواهد شد.

ثقفی بیان کرد: در زمینه برگزاری هرگونه کلاس درس تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و با توجه به اینکه شرایط فعلی کشور مساعد نیست از همه مدارس در خواست می‌کنیم به صورت جد از برگزاری کلاس‌های درس حضوری خودداری کنند.

زالی: 80 درصد مردم تهران مستعد ابتلا به کرونا /بازگشایی مدارس از 15 شهریور پیشنهاد بود!حضور دانش‌آموزان در مدارس "زوج ‌و فرد" می‌شودبیشتر مدارس استان تهران دوشیفته شدند/نیاز به یک هزار مدرسه جدید

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مسعود ثقفی آموزش و پرورش شهر تهران مدارس دولتی دانش‌آموزان بیشتر بخوانید... امکان دریافت اینترنتی فرم‌های هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان فراهم شد هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم از نیمه تیر با ۲ روش حضوری و غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان: ۲۵ درصد ساختمان‌هایمان تخریبی و ۵۰ درصد غیرایمن است!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود ثقفی آموزش و پرورش شهر تهران مدارس دولتی دانش آموزان مسعود ثقفی آموزش و پرورش شهر تهران مدارس دولتی دانش آموزان آموزش و پرورش شهر تهران حضوری برای دانش آموزان برگزاری کلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت