Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران مردمی فیلم سینمایی شنای پروانه شب گذشته نهم تیر با حضور محمد کارت (کارگردان)، رسول صدرعاملی (تهیه‌کننده)، محمدصادق رنج‌کشان (سرمایه‌گذار)، پانته‌آ بهرام، طناز طباطبایی، علی شادمان و آبان عسگری (بازیگران) در ششمین روز آغاز اکران عمومی فیلم در سینما آستارا برگزار شد.

پیش از آغاز این اکران، عوامل فیلم روی صحنه رفتند و ضمن تشکر از حضور پرشور تماشاگران در سالن از آنها دعوت کردند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شنای پروانه را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول صدرعاملی تهیه‌کننده شنای پروانه در این مراسم گفت: من از محمدصادق رنج‌کشان تشکر می‌کنم که در این شرایط - که در آن هر فیلم ممکن است به تنها یک ششم فروش در حالت عادی دست یابد- به اکران شنای پروانه رضایت داده است.

وی افزود: اکران شنای پروانه عجیب و غریب‌ترین اکران فیلم در ایران و حتی جهان است چرا که تعداد چشمگیری از مخاطبان عاشق سینما را با وجود رویارویی همه ما با بیماری کرونا، به سالن‌های سینما جذب کرده است. خبر پرشدن سالن‌های شنای پروانه و استقبال مردم، حتی به خارج از مرزها هم رسیده و من امیدوارم که مردم همچنان از این اثر حمایت کنند.
 

محمد کارت کارگردان شنای پروانه گفت: این فیلم که توسط بخش خصوصی ساخته شده، در شرایط فعلی روی پرده رفته  است و تنها امید من این است که مخاطب فرهیخته سینما بتواند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، فیلم را ببیند و  امیدوار هستیم این حرکت که قرار است سینما را دوباره احیا کند، به نتیجه برسد.

پانته‌آ بهرام در سخنان کوتاهی گفت: سینما عشق است و زنده نگه داشتنش، زنده نگه داشتن یک عشق جمعی است که ما را تحت هرشرایطی - حتی شرایط کرونایی- اینگونه کنار همدیگر جمع می‌کند. 

وی خطاب به مخاطبان حاضر در سالن گفت: قطعا شما هم عاشق سینما هستید و ممنون که کمک می‌کنید سینما زنده بماند.

علی شادمان با تشکر از مردم برای حضور پرشورشان در استقبال از شنای پروانه، گفت: شنای پروانه ماحصل یک عشق جمعی است و ما خیلی دوستش داریم. شاید بتوانم بگویم استقبالی که این روزها از فیلم صورت گرفته، از همین انرژی جمعی آمده است که به تماشاگر منتقل می‌شود.

طناز طباطبایی و آبان عسگری هم در سخنان کوتاهی از تماشاگران به‌خاطر حضور در این اکران تشکر کردند و از همه مردم خواستند تا برای دیدن فیلم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. 

در بخش دیگری از مراسم آغازین اکران مردمی شنای پروانه در سینما آستارا، محمدصادق رنج‌کشان سرمایه‌گذار فیلم ضمن خیر مقدم به همه افرادی که در این شرایط بد به سالن سینما آمده‌اند، گفت: این حضور نشان می‌دهد که شما چقدر سینما را دوست دارید. صندلی‌های خالی این سالن، به واسطه شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و ما مصر به رعایت آن هستیم. امیدوارم وقتی فیلم را دیدید، با حال خوب از سالن سینما خارج شوید. 

فروش فیلم شنای پروانه بر اساس اولین آمار سمفا، در کم تر از یک هفته بیش از ۹۴۷ میلیون فروش داشته است.

برچسب‌ها طناز طباطبایی محمد کارت رسول صدر عاملی فیلم شنای پروانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طناز طباطبایی محمد کارت رسول صدر عاملی فیلم شنای پروانه طناز طباطبایی محمد کارت رسول صدر عاملی فیلم شنای پروانه پروتکل های بهداشتی شنای پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست

گامر دیلانچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اردوی مهرشاد افقری در ترکیه و اینکه او در تمرینات توانسته رکورد جدیدتری را ثبت کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر‌های تمرینی غالباً استاندارد نیستند، رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت می‌شود با رکورد‌های تمرینی قبلی مقایسه می‌شود. از این لحاظ رکورد‌های افقری خوب است، راهی ترکیه هستیم و مسابقاتی هم خواهد بود که افقری در آن شرکت می‌کند ولی حضور در این کشور همسایه با هدف اردوی سه هفته‌ای پرفشار است.

وی ادامه داد: در این اردو سه روز مسابقات داریم و سپس سه هفته اردوی ارتفاع برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه از سخت‌افزار‌های شنای کشور ترکیه حداکثر استفاده را خواهیم برد و نهایت فشار را برای ارتقا و بهبود عملکرد نماینده شنای کشورمان خواهم داشت. بعد از آن به ایران باز می‌گردیم، دو هفته تا ۲۰ روز کاهش تمرینات را خواهیم داشت و بعد از آن هم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهیم کرد.  

سرمربی تیم ملی شنا در خصوص بهبود رکورد‌های سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد و اینکه او تا چه اندازه به کسب حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است، عنوان کرد: سامیار بسیار آماده است و با دو بار جابه‌جایی رکورد ۵۰ متر آزاد نشان داد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مسابقاتی که هدف کسب سهمیه المپیک را از آن داریم اول تیر در ایتالیا خواهد بود. دو نفر اصلی ما مهرشاد افقری و سامیار عبداللهی هستند و امیدواریم بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.  

وی در مورد اینکه علیرضا یاوری هیچ شانسی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ندارد، عنوان کرد: با توجه به حضورش در آمریکا فعلاً نمی‌تواند از این کشور خارج شود. شرایط تحصیلی و تمرینی که در آنجا دارد باعث می‌شود تا در دسته‌بندی تیم ملی شنای ایران قرار نمی‌گیرد. نمایندگان ما افقری و عبدلی هستند و هر دو نفر این شانس را دارند تا موفق به کسب سهمیه المپیک شوند و برای نخستین بار شنای ایران را در المپیک صاحب دو شناگر کنند. هدف گذاری ما بر این اساس بوده و رو به جلو حرکت می‌کنیم. زمان خوبی تا مسابقات کسب سهمیه دارم و طبیعتاً عملکردمان تا ۲۰ روز آینده نشان می‌دهد تا چه اندازه این شانس را داریم که سهمیه کسب کنیم. اگر فدراسیون جهانی حدنصاب ورودی المپیک را سخت نمی‌کرد و زمان را کاهش نمی‌داد تا به الان دو سهمیه را گرفته بودیم. برای المپیک بعدی باید هدف گذاری روی سهمیه A باشد تا بتوانیم با خیال آسوده‌تری پیش برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج