Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:51:02 GMT

پیام نیازمند و یک شب مطمئن دیگر در نقش جهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۱۳۱

پیام نیازمند چهاردهمین کلین شیت فصل را در پیروزی 2 بر صفر برابر شاگردان مربی سابقش تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند از زمانی که به سپاهان پیوسته در تمام مسابقات بازی کرده است. او در سی مسابقه لیگ هجدهم ، 4 بازی جام حذفی و امسال نیز در بیست و دو مسابقه لیگ برتر و دو بازی جام حذفی بازی کرده که تمام بازی های سپاهان در این دو فصل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تداوم و پیشرفت او به گونه ای بوده است که عملا دو دروازه بان جوان دیگر سپاهان، نتوانستند رنگ حضور در ترکیب اصلی را ببینند.


نیازمند بار دیگر پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت قرنطینه به دروازه سپاهان بازگشته بود؛ او خیلی زود تیمش را مسلط بر بازی دید و چند توپی هم که روی دروازه او ریخته شد با هوشیاری کامل پیام راه به جایی نبرد.


البته یکی از نکات ویژه بازی روز گذشته در مورد پیام خروج های به موقع بود که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی را از مهاجمان حریف گرفت تا این دروازه بان جوان که زمزمه های زیادی در رابطه با اتمام کارش در سپاهان شنیده می  شود، چهاردهین کلین شیت فصل را در بیست و دومین مسابقه ثبت کند؛ البته در این آمار دیدار برابر پرسپولیس هم لحاظ شده که انجام نشد و کمیته انضباطی نتیجه بازی را سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی زد.


عکس از ابوالفضل ناظوری

 

فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟