Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@18:16:14 GMT

زاکانی: نامه خوئینی‌ها ناشیانه بود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۱۸۸

زاکانی: نامه خوئینی‌ها ناشیانه بود

علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس در گفت‌وگو با فارس، در باره نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب یک فرار رو به جلو بود و شگرد تبلیغاتی انتخاباتی است که خیلی ناشیانه و سبک از طریق موسوی خوئینی‌ها اعمال شد.

وی افزود: ماحصل نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب حتماً به شفاف شدن و از پرده درآمدن چهره‌ها بیشتر کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی می‌گوید: یکی از مشکلات ما در کشور اعتماد به لیبرال‌ها است که امام(ره) فرمودند ما اشتباه کردیم که اول انقلاب به لیبرال‌ها اعتماد کردیم؛ صد رحمت به آن لیبرال‌ها. ما امروز با کسانی مواجهیم که همان ویژگی‌های لیبرال‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند اما نقاب انقلابی‌گری و خط امام اهداف آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کند و با این حرکت خط امام و مکتب امام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منکوب می‌کنند. این نامه یکی از این مصادیق است.

نماینده مردم قم در مجلس در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها معتقدند که نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب شاید هیزم پروژه ایجاد نوعی آشوب در کشور باشد، گفت: یک عده علاقمندند که در بلبشو، آشوب و آب گل‌آلود ماهی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صید کنند و در واقع در این مسیر به خواسته‌های سیاسی خود دست یابند و مصلحت انقلاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مد نظر قرار نمی‌دهند و این امری است که در نوشته‌ها، گفته‌ها، مصاحبه‌ها و جلسات آنها به وضوح مشهود است. همنوایی آنان با بیگانگان و دشمنان ملت اسلام نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: این نامه در راستای ایجاد بلبشوی جدید در کشور بی تأثیر نیست و حتماً اثرات مخرب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهد داشت؛ فضای موجود محصول کار خودشان است و دولت‌های مورد حمایت خودشان بر روی کار است، و این اقدامات سبب التهاب‌آفرینی بیشترخواهد شد و البته حتماً در نزد اذهان و افکار ملت شریف ایران مشهود است و با این کارها آبروی نداشته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر خواهند برد و به نوعی آسیب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشدید می‌کنند.

زاکانی به سران اصلاح‌طلب توصیه کرد: بنابراین بهتر است که عقلانیت به خرج دهند و اعتقاد و دینداری پیشه کنند تا  نفت بر روی هیزم خشک نپاشند تا آتش مورد نظر دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برافروزند.

منبع: الف

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب لیبرال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است