Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر فصل جدید همکاری‌های مشترک میان شبکه‌های استانی با این بنیاد تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در دیدار با دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، به بررسی راهکارهای موجود به منظور ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار، اوحدی با اشاره به نقش مهم خانواده شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه اظهار کرد: حضور این افراد در برنامه‌های شبکه‌های استانی صدا و سیما، علاوه بر آشنایی مخاطبان با فداکاری‌های شهدا و خانواده‌هایشان، بُعد معنوی برنامه‌ها را نیز ارتقاء داده و فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری را تقویت می‌کند.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هم نقش بسزایی در این زمینه دارند و بیان خاطرات آن دوره و نیز اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی از زبان آن‎ها، تاثیر به مراتب بیشتری دارد.

دارابی هم در سخنانی با اشاره جایگاه شبکه‌های استانی و ارتباط مراکز با خانواده‌های معظم شهدا خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های مستند، زنده و گفت‌وگومحور، نمایشی و نیز پویانمایی و عروسکی با هدف آشنایی اقشار و گروه‌های سنی مختلف با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، یکی از اولویت‌های کاری مراکز صداوسیما به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شبکه‌های استانی ٢ هزار و پانصد ساعت برنامه با موضوع شهدا و ایثار پخش کرده اند افزود: تولیدات مشترک در حوزه آثار نمایشی با موضوع زندگی شهدای گرانقدری همچون شهید زین‌الدین، شهید لشکری، شهید شهریاری و شهدای غواص، از جمله فصل‌های همکاری متقابل میان شبکه‌های استانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نمایش برای معرفی شهدا و نیز آرمان‌هایی که آن‎ها برای تحقق و زنده نگاه داشتنشان جان خود را فدا کردند، تاثیر فراوانی دارد زیرا تجربه نشان داده است آثار نمایشی به دلیل مخاطب بیشتر و تاثیرگذاری غیر مستقیم، ظرفیت بهتری برای این مسئله محسوب می‌شوند.

او افزود: در عین حال باید به مستندسازی زندگی شهدا هم توجه شود از این رو ساخت مستندهای پرتره و موضوعی با محور شهدا و جانبازان در دستور کار مراکز صداوسیما در استان‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس بنیاد شهید انقلاب اسلامی شبکه های استانی بنیاد شهید استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد