Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:51:11 GMT

مشکل زیدان با گرت بیل شخصی است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۳۵۸

مشکل زیدان با گرت بیل شخصی است

هم تیمی سابق گرت بیل در تاتنهام معتقد است در حق این بازیکن در رئال بی انصافی صورت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل سال 2013 بود که به رئال مادرید پیوست ولی از 2018 به بعد شرایط برای او در این باشگاه چندان خوب پیش نرفته است. بیل که همواره در کانون اخبار و حواشی قرار دارد، اطمینان زیدان را هم از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع او نه محبوب هواداران است و نه در ایده های زیدان جای دارد. شاید تنها حامی او ریاست باشگاه باشد.

 

 

 

 

بیل با این وجود همواره از تمایلش برای ماندن تا 2022 و پایبند ماندن به قراردادش صحبت کرده است. او فصل جاری تنها سه گل به ثمر رسانده و در شروع مجدد لالیگا نیز مورد توجه زیدان قرار نداشته و اغلب روی نیمکت حضور داشته است.

در اسپانیا بر این عقیده اند که ارتباط بین زیدان و بیل درست نشدنی است و بیل تبدیل به یک معضل برای رئال شده است.

 

دیوید بنتلی هم تیمی سابق گرت بیل در تاتنهام نیز تردید ندارد که زیدان با بیل مشکل شخصی دارد و از نوع رفتارها با ستاره ولزی متعجب است.

او به 888 اسپورت گفت:« بیل خیلی اجتماعی نیست و به همین دلیل برخی فکر می کنند او مغرور و خودخواه است. وضعیت فعلی او در رئال، برایم غیر قابل درک است. معتقدم زیدان مدتهاست از بیل ناراضی است و حتی وقتی بیل در فینال لیگ قهرمانان 2018 برابر لیورپول دبل کرد نیز از او خوشش نمی آمد.

فکر می کنم زیدان با بیل مشکلات شخصی دارد. بیل کاری به کار بقیه ندارد و کارش را انجام می دهد. اجتماعی و خونگرم نیست و این تصور پیش می آید که انسان خودخواهی است. هنوز با او در ارتباطم و متاسفم که در رئال شرایط خوبی ندارد.»

 

 

گرت بیل زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرت بیل زیدان سرمربی رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!