Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف استان یزد با اشاره به مشکلات زیادی که اصناف در ایام شیوع کروناویروس با آن روبرو شدند، گفت: رفع مشکلات اصناف در اولویت‌های مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مباحث و مشکلاتی که از سوی اصناف مطرح شده اظهار داشت: در وضعیت فعلی، اصناف شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنند.

جوکار با تاکید بر اینکه مسئولان باید برنامه‌ریزی دقیق برای کاهش مشکلات و جبران خسارت‌هایی که اصناف متحمل شده‌اند را داشته باشند گفت: بخشی از مباحثی که در مورد مشکلات بیان می‌شود، مرتبط با ضرورت اصلاح قوانین است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ارتباط با بخش اصلاح قوانین، جوامع نخبگان و کارشناسی تخصصی اقدام به ارائه مشکلات به صورت مکتوب و با پیشنهادات خود کنند تا ما در مجلس نسبت به اصلاح این قوانین پیگیری لازم را انجام دهیم.

جوکار با اشاره به مشکلاتی که اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف در ارتباط با نبود بازگشت جرایم اصناف به یزد مطرح شده بود، گفت: درآمد‌هایی از جمله جرایم باید در استان و برای توسعه یزد مصرف شود؛ مسئولان در کشور هم باید نسبت به پرداخت این موارد به استان‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هزینه کرد این اعتبارات و درآمد‌هایی از جمله مالیات در استان‌ها سبب می‌شود اقدامات لازم در حوزه محرومیت‌زدایی انجام و بهتر و بیشتر به مردم خدمت‌رسانی کرد.

علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد هم در این دیدار به بیان توضیحاتی در ارتباط با مشکلاتی که اصناف استان در این ایام با آن روبرو هستند پرداخت و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف صدای مردم نخبگان علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق ظهر دوشنبه به همراه وزیر داخلی عراق از مرزهای زرباطیه عراق و مرز مهران بازدید کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های ایران و عراق برای حل مشکلات مرزهای دو کشور برای اربعین، افزود: هفته گذشته مسایل و موضوعات مرز خسروی بررسی و امروز نیز مسایل مرز زرباطیه عراق و مهران بررسی شد.

آل صادق عنوان کرد: اهتمام مسوولان دو کشور ایران و عراق خب و فصل مشکلات مرزهای در بحث زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زوار و موکب ها است.

وی بیان کرد: موضوعات و مشکلات دیگر مرزهای دو کشور برای اربعین نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6098176

دیگر خبرها

  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند