Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی ارژنگ روز سه‌شنبه در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده شهرکرد تاکید کرد: در همین راستا درخواست می‌شود، دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برای تامین ماسک مورد نیاز مردم با حداقل قیمت همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد بر اجرای این امر مهم و پیشگیرانه ، نظارت داشته باشند و با افراد سهل‌انگار در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارژنگ تصریح کرد: آرایشگاه‌های زنانه، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، کتابخانه‌های عمومی، آموزشگاه‌های آزاد و رانندگی تا اطلاع بعدی تعطیل، اما فعالیت آرایشگاه‌های مردانه با اعمال محدودیت‌های جدی برقرار است.

وی یادآور شد: فعالیت مهدهای کودک، سینماها و تالارها پس از گرفتن مجوز و مطب‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده اجباری از ماسک امکان‌پذیر است.

فرماندار شهرکرد اظهار داشت:متولیان برگزاری مراسم عمومی جشن، ترحیم، گردهمایی و نشست‌های دیگر ملزم به استفاده و توزیع ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی گفت: مدیریت تمامی مراکز تفریحی و توریستی همچنان با اعمال محدودیت و با نظارت شهرداری‌ها، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و همکاری نیروی انتظامی مدیرت می‌شود.

ارژنگ تاکید کرد: تمامی مکان‌های مذهبی شهرستان شهرکرد،تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا تعطیل می‌ماند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین وسایل حفاظت فردی کارکنان خود اقدام لازم را انجام دهند.

ارژنگ تصریح کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد نسبت به غربال‌گری و چکاپ کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دارای ارباب رجوع بیشتر، اقدام کند.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، چهارمحال و بختیاری همچنان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد و نیاز است تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک از روند صعودی این بیماری در استان جلوگیری شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:،در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.
در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902908

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران