Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@09:02:21 GMT

منوچهری – باقری؛ بمب انگیزه برابر استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۴۳۶

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز به نقل از ورزش سه، پارس جنوبی جم که امیدوار بود بتواند در دیدار مقابل نفت آبادان به نتیجه مطلوبی دست یابد و شانس بقای خود را افزایش دهد، در دیداری که شاگردان هومن افاضلی در نیمه اول و در حالیکه بازی با نتیجه صفر – صفر پیش می‌رفت، یک صحنه مشکوک به پنالتی روی امین منوچهری نیز داشتند که داور دستور به ادامه بازی داد و در نهایت در شرایطی که محمد نوری، کاپیتان طلایی پوشان نیز دو موقعیت گل فوق العاده را از دست داد، با نتیجه شکست دو – صفر از آبادان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون شاگردان هومن افاضلی خود را مهیای دیدار حساس و سخت برابر استقلال می‌کنند. دیداری که در صورت دستیابی به نتیجه می‌تواند هم از حیث روحی و هم شرایط جدول، برای آنها حائر اهمیت باشد. در تیم پارس جنوبی امین منوچهری و میلاد باقری که سابقه حضور در استقلال را دارند، از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار هستند. منوچهری که بعد از جدایی از سایپا به استقلال پیوسته بود، با بدشانسی بزرگی در جمع آبی‌پوشان مواجه شد و نتوانست شرایط خوبی را در این تیم تجربه کند. میلاد باقری نیز که در نیم فصل به پارس جنوبی پیوسته و در خط میانی این تیم نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته، در نیم فصلی که در استقلال حضور داشت، شانس بازی به دست نیاورد تا اکنون به دنبال نشان دادن توانایی خود مقابل تیمش سابقش باشد و در نهایت بتوانند پارس جنوبی را به نتیجه مطلوب برساند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مجیدی بازیکن ورزشی امین منوچهری استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، این تیم در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

کد خبر 6088065

دیگر خبرها

  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال