Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@08:44:23 GMT

زمان واریز یارانه بنزینی تیرماه ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۴۳۹

هشتمین مرحله از کمک‌های معیشتی ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، با اصلاح قیمت بنزین در آبان‌ماه سال گذشته، قرار شد تا از محل مابه ‌التفاوت ایجاد شده از افزایش قیمت این سوخت، هر ماه مبلغی به صورت نقدی در اختیار گروه‌های مشمول قرار بگیرد.

بر این اساس هدفگذاری دولت جمعیت حدود ۶۰ میلیون نفری از جمع یارانه‌بگیران بود که نزدیک به ۱۹ میلیون خانوار تخمین زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت کمک معیشتی از آبان ماه پارسال آغاز شد و در ابتدا برای حدود ۱۷.۷ میلیون خانوار واریز انجام و در ادامه با بررسی درخواست مشمولیت این یارانه، جمعیت تحت پوشش افزایش یافت و از ۱۸.۵ میلیون خانوار هم گذشت.

بر خلاف یارانه نقدی که رقم ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر است، کمک معیشتی به تناسب اعضای خانوار پرداخت می شود که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

هزینه پرداخت کمک معیشتی در هر ماه حداقل ۲۵۰۰ میلیارد تومان است که در سال به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، این در حالی است که دولت برای پرداخت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان در سال هزینه می‌کند که در این حالت حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه پرداخت یارانه‌های نقدی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین واریز یارانه یارانه معیشتی تیرماه پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین میلیارد تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بناست فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 6090205

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران