Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:21:59 GMT

۴۰۲نفر در شهرستان آبیک به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۴۸۵

۴۰۲نفر در شهرستان آبیک به کرونا مبتلا شدند

دکتر محسن چیت سازان رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک قزوین گفت: در زمینه کرونا در آبیک ۴۰۲ ابتلای قطعی داشتیم که ۱۰ درصد موارد ابتلای استان را تشکیل می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دکتر محسن چیت سازان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین درباره وضعیت شهرستان آبیک در مقابله با کرونا ابراز کرد: در زمینه کرونا در آبیک ۴۰۲ ابتلای قطعی داشتیم که ۱۰درصد موارد ابتلای استان را تشکیل می‌دهد و آمار بالایی محسوب می‌شود؛ البته یکی از دلایل این آمار بیماریابی خوبی است که در شهرستان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک بیان کرد: درمجموع ۱۰ فوتی در آبیک داشتیم، در فروردین تعداد مشکوکین به زیر دو درصد کاهش یافت که نشان دهنده فعالیت خوب حوزه بهداشتی و نظارتی شهرستان بود، همچنین در اردیبهشت و خردادماه ۳۵ روز پاک داشتیم‌.

وی اذعان کرد: دستگاه نظارتی‌ و اجرایی در حوزه مقابله و پیشگیری با کرونا بسیار خوب عمل کرده و همین موضوع منجر به کنترل بیماری کرونا در شهرستان آبیک شد.

این مقام‌مسئول عنوان کرد: باتوجه به اوج فعالیت‌های کاری در جامعه، مجدد اوج ابتلا را شاهد هستیم، به طوری که مراجعین مشکوک به ۷۰ نفر و ابتلای مثبت به ۵۰ مورد رسید.

وی اضافه کرد: یکی از علل شیوع دوباره بیماری کرونا در جامعه افزایش برگزاری مجالس و میهمانی‌ها است و به همین دلیل مردم باید به روزهای مراقبت و پیشگیری بازگردند تا به شرایط گذشته بازگردیم و از شروع پیک دوم کرونا در استان و شهرستان جلوگیری کنیم.

چیت سازان بیان کرد: با وعده مسئولان استان قزوین طی روزهای آینده شاهد پایان کار بیمارستان آبیک خواهیم بود و با بهره‌برداری مجدد این مکان به لیست بیمارستان‌های وزارتخانه بازمی‌گردد.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند