Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه خوشایندسازی محیط خدمتی در یگان های مرزی نقش تاثیر گذاری در ماموریت‌ها دارد، گفت: در کنار اقدامات عملیاتی و ماموریت های مرزی، مرزبانی نیاز به یک نهضت عمرانی دارد تا یگان‌های مرزی تقویت شوند.

به گزارش ایسنا، سردار  احمدعلی گودرزی  در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان استان های مرزی با تبریک دهه کرامت، بر آمادگی عملیاتی فرماندهان و استمرار آموزش‌های رزمی در مرز تأکید کرد و گفت: آموزش اصلی‌ترین مولفه مأموریت مرزبانی است، برای رسیدن به اهداف سازمانی، آموزش باید در تمامی رده ها و یگان های مرزی و رزمی در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هوشمندسازی مرزبانی را مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم مرزها را با تجهیزات فنی و اپتیکی مدیریت کنیم و با هوشمند سازی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی از سرحدات کشور مراقبت کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا وجود خیرین امنیت ساز در ارتقاء امنیت مرزها را مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: مرزبانان مسئول استیفای حقوق مرزنشینان در مرزها هستند و تعامل با مرزنشینان موجب ارتقاء امنیت در مرزها می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا نقش اطلاع‌رسانی را در رعایت قوانین و مقررات توسط مرزنشینان مهم دانست و اظهارکرد: معاونت اجتماعی نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار مرزبانی دارد و می تواند با استفاده از ظرفیت رسانه ملی، ماموریت های مرزبانان را در سراسر مرزهای ایران اسلامی به هموطنان منعکس کند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت ها به سوی سواحل شمال کشور، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مرزبانان در طرح سالم سازی دریا حافظ این دستاوردها در طول نوار ساحلی دریای خزر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزباني نیروی انتظامی فرمانده مرزبانی یگان های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: بی‌تردید دشمن برای این موضوع نقشه کشیده و درصدد ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی در جامعه است، بنابراین دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی‌داشت روز معلم بیان کرد:
معلمی شغل بسیار مقدسی است و هیچ شغلی به اندازه تعلیم و تربیت حائز اهمیت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت تعلیم و آموزش اشاره فرموده بنابراین باید به وجود آموزگاران افتخار کرد و قدر و منزلت آنان را دانست.

وی ادامه داد: آموزگاری و تعلیم و تعلم، مسئولیت بااهمیت و ارزشمندی است و قرآن، معجزه پیامبر اسلام نیز به عنوان کتاب زندگی است و خداوند در آن به قلم و نوشتن قسم یاد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه