Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، روح‌الله بشارت مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفر‌های نهاد ریاست جمهوری در دیدار با استاندار سمنان گفت: بر اساس ارزیابی‌های دقیق انجام‌شده از سوی نهاد ریاست جمهوری در شاخص‌های مختلف پاسخگویی و تعامل مستقیم با مردم، استان سمنان موفق شد با کسب رتبه بسیار خوب، پس از خراسان جنوبی در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی ادارات کل بازرسی استانداری‌ها جذب منابع اعتباری برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان است افزود: در این بخش استان سمنان بسیار موفق و مطلوب عمل کرده است.

مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفر‌های نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه ارزیابی انجام‌شده در سال ۱۳۹۸ بیشتر بر مبنای کمیت و آمار اعلام‌شده از سوی ادارات کل بازرسی استانداری‌های سراسر کشور انجام شد تصریح کرد: در سال جاری جهت‌گیری ارزیابی‌ها به‌سوی مسائل کیفی اقدامات انجام‌شده سوق داده می‌شود.

بشارت با تأکید بر اینکه پیگیری امور و تسهیل اقدامات از سوی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان بسیار خوب ارزیابی‌شده است گفت: بسیاری از اقدامات انجام‌شده در اداره کل بازرسی استانداری سمنان به‌عنوان الگویی موفق، به سراسر کشور ارائه شد.

علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این در دیدار با اشاره به پاسخگویی ادارات در میز خدمت در نماز جمعه‌های استان گفت: برگزاری جلسات میز خدمت در نمازجمعه و در میان اقشار مختلف مردم یکی از ابتکارات درون استان برای ارتقای تعامل بین مردم و مسئولان است.

او با بیان اینکه این کار به ارتقا پاسخگویی مسئولان منجر می‌شود ابراز داشت: رضایت‌مندی مردم از انجام این قبیل برنامه‌ها و پیگیری مطالبات آنان از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید استانداری سمنان بوده و لازم است در راستای این امر مدیران میانی استان نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه یکی از بخش‌های بسیار مهم که نقش بسزایی در رضایتمندی مردم خواهد داشت، عملکرد درست و به موقع ادارات کل بازرسی استانداری‌ها محسوب می‌شود ابراز داشت: در این راستا تلاش شده تا زمینه لازم برای ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی به اقشار مختلف انجام شود.

آشناگر خوستار انتقال درخواست‌ها و مطالبات مردم و مسئولان استان سمنان به رئیس جمهور شد و گفت: امکان افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات مردم استان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی و نظارت تسهیلات بانکی میز خدمت تعاملات اجتماعی کل بازرسی استانداری انجام شده انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

درخشان  ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، گفت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه