Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم حماسه خان طومان از شهرهای ساری و نور در مازندران تشییع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی لشکر عملیاتی 25 کربلا،  سرهنگ بهرام سبک‌ملک، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا با گرامی‌داشت یاد امام و شهدا و به‌ویژه شهدای لشکر عملیاتی 25 کربلا، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از 50 ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی‌قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید مدافع حرم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دو شهید  هم اکنون میهمان امام رضا (ع) بوده و تا اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت افزود: بازگشت این دو شهید سبب پاکسازی دلها از آلودگی‌های دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت‌طلبی در جامعه شده  و بداخلاقی های موجود را از جامعه پاک می‌کند.

سبک‌ملک با تاکید بر اینکه شهدا نور بوده و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم بیان کرد: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال بوده  و در نزد خداوند بهترین روزی‌ها برایشان رقم خورده  و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها شده است.

پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم در خان طومان شناسایی شدآیین تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در قم از قاب دوربین

جانشین فرماندهی لشکر 25کربلا با اشاره به اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان طومان مراسماتی برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است افزود: مراسم استقبال از دو شهید در لشکر عملیاتی 25 کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران در روز یکشنبه هفته آینده 15 تیر  و مراسم شب وداع  با حضور مردم شهید پرور مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار هشت شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در نور در روز دوشنبه هفته آینده، 16 تیر به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/681/ر

R41358/P/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... بازگشت پیکر شهید مدافع حرم به زادگاهش؛ فرمانده سپاه کربلای مازندران با خانواده شهید دیدار کرد پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم در خان طومان شناسایی شد آیین تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در قم از قاب دوربین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لشکر عملیاتی 25 کربلا شهدای مدافع حرم دو شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان