Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید اسماعیلی فوتبالیستی است که در پست خود نقش اساسی در ترکیب خط هافبک استقلال بازی می‌کند ولی تقریباً در یک‌ سوم رقابت‌های این فصل غیبت داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی قطعاً به واسطه بازی‌های تأثیرگذارش در ترکیب استقلال می‌توانست جزو مهم‌ترین نفرات در رقابت‌های آسیایی باشد ولی در آن رقابت‌ها نیز حضور نداشت! مصدومیت بخش اصلی این دوری‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی ؛ تنها ۱۰۶۱ دقیقه!

فرشید اسماعیلی که فصل قبل در ارسال پاس گل برای بازیکنان تیم استقلال یکی از مهم‌ترین نفرات بود و به دلیل بازیسازی‌هایش در محدوده پشت محوطه جریمه از عناصر اصلی تیم استقلال در ایجاد موقعیت گل محسوب می‌شد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و در ۲۱ هفته‌ای که تاکنون برگزار شده فقط در ۱۵ بازی به مدت ۱۰۶۱ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

تنها ۵ مصاف ۹۰ دقیقه‌ای!

اسماعیلی در ۱۵ بازی که در لیگ برتر به زمین رفته فقط ۵ مسابقه را به‌ طور کامل بازی کرده است. نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن (دور رفت)، گل‌گهر سیرجان (دور رفت)، پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان تنها مسابقاتی بوده که فرشید ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته است!

۸ مسابقه در ترکیب اولیه

این بازیکن در ۱۰ دیدار دیگری که در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته در ۸ مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی به زمین رفته ولی تعویض شده است. او در دو دیدار مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان در دور برگشت نیز به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است!

حضور کامل در جام حذفی

با توجه به اینکه استقلال در جام‌ حذفی فقط در دو دیدار با گل ریحان و فجر‌سپاسی شیراز دیدار داشته این بازیکن در هر دو مسابقه ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم بازی کرده است.

غیبت آسیایی

این بازیکن بندرعباسی که در زمستان سال گذشته دچار مصدومیت شد در هیچ یک از ۵ دیدار استقلال در پلی آف اول و دوم و دیدار با الشرطه عراق و الاهلی عربستان حضور نداشت.

باز هم غایب

اسماعیلی در مجموع ۲۴۳۰ دقیقه حضور استقلال در رقابت‌های جام‌های مختلف این فصل (۹۹-۹۸) تنها در ۱۱۸۹ دقیقه برای استقلال به میدان رفته است. بازیکنی که در دیدار با سایپا هم غیبت داشت و با توجه به مصدومیتی که در روز‌های تمرین استقلال برایش ایجاد شده فعلاً قادر به همراهی تیمش نیست!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال فرشید اسماعیلی لیگ برتر فرشید اسماعیلی میدان رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟