Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: پروژه مدرسه سازی از پروژه‌های مشارکتی می‌باشد که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ۳۰ درصد اعتبار اولیه این پروژه مشارکت شده و مابقی اعتبار باقیمانده از اعتبارات نوسازی مدارس برای ساخت این مدرسه تامین می‌شود تا پروژه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی نژاد درباره این پروژه افزود: این واحد آموزشی در دو طبقه و با ۱۲ کلاس درس و با ۱۲۶۶ متر مربع زیر بنای آموزشی، حصار کشی و محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شهر سیرجان برای ۴۲۰ دانش آموز سیرجانی ساخته می‌شود.

او از همکاری‌های فی مابین دو اداره کل نوسازی مدارس و راه و شهرسازی قدردانی کردو گفت: ما همکاری‌های خوبی داشته ایم و اشتراکات زیادی در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضا‌های استاندارد در استان کرمان داریم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت تا نتایج و انتفاعش به مردم برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان تصریح کرد: در حال حاضر ۲ مدرسه دیگر با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در شهر کرمان و مناطق پر جمعیت و مورد نیاز ساخته می‌شود که یک باب مدرسه در محله فیروزآباد شهر کرمان و یک باب مدرسه در شهرک محروم الله آباد ساخته می‌شود.

واعظی نژاد بیان داشت: یکی از پروژه‌های مشترک با راه و شهرسازی دبیرستان مسکن مهر روستای محمد آباد شهر کرمان است که، ۱۲ کلاس درس دارد و زیر بنای آموزشی آن۱۳۰۰ متر مربع می‌باشد و بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار ملی استانی صرف این پروژه شده، که به زودی تحویل به آموزش و پرورش می‌باشد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش نوسازی مدارس راه و شهرسازی نوسازی مدارس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه