Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه وضعیت بیمارستان‌های استان در پی افزایش مبتلایان به کرونا، اصلاً خوب نیست، گفت: اوضاع در بیمارستان آق قلا بحرانی است و در گنبدکاووس نیز ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شد. - اخبار استانها -

سراج‌الدین عارف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: متأسفانه به‌علت برگزاری مراسمات عروسی و عزا در استان و شرکت شهروندان، بسیاری از مردم در حال حاضر ناقل بیماری کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هرکسی که کوچک‌ترین علایم بیماری کرونا را دارد به‌مدت 2 تا 3 هفته از منزل بیرون نیایند. اگر هم ضرورتی برای حضور در بیرون از منزل بود حتما از ماسک استفاده کرده و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تعویق بازگشایی سالن‌های سینما در لس‌آنجلس پس از افزایش موارد کروناظرفیت «بخش‌های بستری بیماران کرونایی» در بیمارستان باقرالعلوم اهر تکمیل شدچین واردات گوشت از کشورهای بیشتری را به علت کرونا متوقف کرد

عارف‌نیا افزود: کسی که به کرونا مبتلا شده و ماسک نزند مانند راننده‌ای است که سبقت بی‌جا می‌گیرد و جان دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی است، گفت: در بسیاری از بیمارستان‌ها مجبور شده‌ایم سایر بخش‌ها را به بیماران کرنایی اختصاص دهیم برای همین بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی ما قطع شده است.

عارف‌نیا بیان داشت: در ‌آق‌قلا و در پی افزایش بیماران کرونایی در بخش بیمارستانی با بحران مواجه هستیم و در گنبدکاووس نیز ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

وی درباره احتمال راه اندازی بیمارستان صحرایی نیز بیان داشت: این موضوع در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نیست مگر اینکه استاندار درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/581/ ز

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... امسال کرونا تعهد اشتغال‌زایی استان سمنان را ۱۰ درصد کاهش داد نگرانی فرماندار گرگان از برگزاری مراسم‌های عروسی؛ اپیدمی کرونا در روستاها بیشتر است مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی ۱۰ برابر افزایش یافت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به در ۲۰۰ روز گذشته به غزه اکنون اوضاع بیمارستان‌ها این منطقه از مرز هشدار گذشته و نگران کننده شده است. بیشتر بیمارستان‌ها ازجمله الشفا از خدمات خارج شده اند و تنها بیمارستان دولتی کمال عدوان در نوار غزه است که با وجود کمبود امکانات در حال خدمات رسانی به مجروحان است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس