Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم ساقی با بیان اینکه چندین پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش شهرستان کاشمر وجود دارد، گفت: تکمیل و راه اندازی خانه جوان شهرستان از دغدغه ها و مطالبات شهرستان است که امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی این مجموعه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل و راه اندازی خانه جوان شهرستان از دغدغه ها و مطالبات شهرستان است که امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی این مجموعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علی رغم تمام محدودیت‌ها اما باید برای حوزه جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور برنامه ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: سمن ها درحوزه جوانان حلقه مفقوده ای است که باید با جدیت و دغدغه بیشتر در این زمینه پیگیری شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه 43 سمن در 11 محور در بخش مرکزی شهرستان فعالیت می کنند، تصریح کرد: سمن ها یکی از ظرفیتهای بسیار ارزنده در زمینه مشارکت جوانان در پیشبرد اهداف و سیاستهای کلان مدیریتی در کشور است که باید از ظرفیت جوانان در ایجاد شور و نشاط در جامعه بیشتر بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه چندین پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش شهرستان وجود دارد و باید بجای استفاده از ظرفیت خیرین در احداث پروژه های جدید در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده شود، اذعان کرد: تکمیل سالن ورزشی روستای قوژد، تکمیل استخر سرپوشیده و چمن مصنوعی از درخواست ها و مطالبات حوزه ورزش در شهرستان کاشمر است.

 

راه اندازی خانه جوان در پویایی حوزه جوانان و توسعه شهرستان موثر است

فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این نشست عنوان کرد: تمام تلاشمان این بوده تا با یک نگاه عدالت گونه به حوزه شهرستانها بیشتر توجه شود و توانسته ایم بیشتر مشکلات حوزه ورزش و جوانان در شهرستانها را مرتفع کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه راه اندازی خانه جوان قطعا در پویایی و حرکت روبه جلوی برنامه های حوزه جوانان و توسعه در شهرستان موثر خواهد بود، تشریح کرد: باید دراین زمینه  در حوزه ایجاد سمن ها با مشارکت جوانان در شهرستان برای استقرار در خانه جوان تلاش و برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه اندازی خانه جوان ورزش و جوانان حوزه جوانان نیمه تمام حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار