Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مباحث به وجود آمده در مورد بیمارستان تفت عنوان کرد: این بحث ها حاشیه ای است و اصل کار نجات جان بیماران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا میر جلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا اعلام کرد: همه کادر درمان در تلاش هستند و برای  کمک به مبتلایان کرونا تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله بیمارستان های استان با حداکثر توان کمک می کنند تا تمام بیماران استان را پوشش دهیم و در این آزمون سر بلند شویم. 

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد عنوان کرد: تا کنون حتی یک بیمار کرونایی در بخش عادی بیمارستان تفت بستری نشده و فقط تختهای آی سی یو مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین از ابتدای شیوع کروناتمام بیماران تفتی به مرکز استان اعزام شده اند.

این مقام مسئول گفت: تا جایی که در توان ما بوده بیمارستان تفت را تجهیز کرده ایم. به خصوص از اسفندماه که  کار تجهیز آی سی یو و بخش ها را شدت بخشیدیم. 

وی ادامه داد: با این وجود بیمارستان‌های دیگر را در یزد فعال کرده ایم. انشاالله اصلاً مجبور نشویم بیماری را به جای دیگر اعزام کنیم. 

میرجلیلی ابراز داشت: این بحث ها حاشیه ای است و اصل کار کمک به بیماران و نجات جان بیماران است. تمام تلاش ما این است  که حتی یک مریض از نظر ارائه خدمات درمانی به مشکل برنخورد. امروز همه همکاران ما بستری شدند تا بخش های دیگر را در استان راه اندازی کنیم تا هیچ مریضی حتی یک ساعت منتظر تخت نباشد. خوشبختانه بیمارستان افشار نیز به کمک آمده و قرار است بیمارستان شهدای کارگر نیز به این بحث کمک کند. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد