Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:34:13 GMT

گریزمان در رختکن بارسلونا مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۶۶۵۸

گریزمان در رختکن بارسلونا مشکلی ندارد

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسلونا به حمایت از هموطنش آنتوان گریزمان پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که در تابستان قبل و بعد از سپری کردن جنجال های فراوان به بارسلونا ملحق شد، در اولین فصل حضور در نوکمپ نمایش چندان خوبی نداشته و در لالیگا تنها موفق به زدن هشت گل شده است. اما کلمنت لانگله معتقد است ای کارنامه برای فصل اول بد نیست و گریزمان تمام تلاش خود را برای درخشش در ترکیب بارسلونا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کلمنت لانگله گفت: "آنتوان گریزمان در رختکن کاملا هماهنگ شده و  واقعا مشکلی وجود ندارد. در زمین نیز خودش بهتر می داند که می تواند بهتر عمل کند. اما ما نباید آمار گریزمان را فراموش کنیم، زیرا او تا اینجا 14 گل زده و چندین پاس گل نیز ارسال کرده است.

 

چنین کارنامه ای برای یک فصل اول بد نیست، اما گریزمان سبک متفاوتی را نسبت به آنچه در گذشته در اتلتیکومادرید استفاده می کرد بازی می کند و او بازیکنی است که ما بسیار خواهان حضورش در ترکیب بارسلونا بودیم. من می بینم که گریزمان در تمرینات سخت تلاش می کند که بهتر شود. همیشه شرایط وقتی یک مهاجم بارسلونا برای دو بازی موفق به گلزنی نمی شود آسان نیست. اما وقتی او دو گل به ثمر برساند، همه می گویند گریزمان بازیکن فوق العاده ای است."

بارسلونا آنتون گریزمان کلمنت لانگله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کلمنت لانگله کلمنت لانگله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم