Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@21:40:11 GMT

لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست / غیر رسمی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۶۷۹۴

انتقال لروی سانه، وینگر منچسترسیتی به بایرن مونیخ را باید قطعی بدانیم. 

طرفداری - پس از ماه ها کش و قوس، به زودی انتقال لروی سانه، وینگر منچسترسیتی و تیم ملی آلمان به بایرن مونیخ رسمی خواهد شد. دو ماه پیش بود که خبر توافق شخصی لروی سانه با بایرن مونیخ منتشر شد و حالا منچسترسیتی نیز موافقت خود با انتقال سانه به بایرن مونیخ را اعلام کرده است تا قفل این انتقال باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کریستین فالک از بیلد، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مدیربرنامه پپ گواردیولا، انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ قطعی است و دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای انتقال سانه بر سر مبلغی پایین تر از 50 میلیون یورو به توافق رسیده اند. این وینگر 24 ساله آلمانی قراردادی پنج ساله تا ژوئن 2025 با بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند.

سانه در لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی بازی نمی کند

طبق توافق انجام شده، لروی سانه پردرآمدترین بازیکن بایرن مونیخ نخواهد بود و دستمزد او زیر 20 میلیون یورو تخمین زده می شود. منچسترسیتی برنامه ای برای استفاده از سانه در دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ندارد و این بازیکن آلمانی می تواند از ماه آگوست با بایرن مونیخ تمرین کند. انتظار می رود به زودی خبر رسمی انتقال سانه به بایرن مونیخ منتشر شود.

در همین راستا بخوانید:

بایرن مونیخ با لروی سانه به توافق شخصی رسید لروی سانه، شماره 10 جدید بایرن مونیخ خواهد بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سانه به بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است