Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا گودرزی درخصوص حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهای دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس اظهار داشت: درحال حاضر تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و نیروی انتظامی در محل حضور دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در این ساختمان نشت گاز باعث انفجار شده و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها مشغول اطفا حریق هستند، البته علت دقیق حادثه نیاز به اظهار نظر کارشناسان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: از مردم عزیز حاضر در منطقه تقاضا داریم خیابان را ترک کنند، تا آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی بتوانند، به راحتی به عملیات نجات بپردازند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی کلینیک درمانی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

 شادی نیا اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودروی سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد