Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:58:57 GMT

پیروزی ارزشمند ملوانان در برابر بادران تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۳۷۳

پیروزی ارزشمند ملوانان در برابر بادران تهران

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از ۱۶ هفته توقف لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان دو تیم ملوان بندرانزلی و بادران تهران از ساعت ۲۰ سه شنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

ملوانان در این بازی از مبین عشایر، پرهام صیاد برهانی، مهیار زحمتکی، محمد رضا محرمی، حافظ یعقوبی، میثم شاه مکوند زاده، سیامک کورشی، سهیل رحمانی، خشایار زبرجد، مهدی هاشمی نژاد، محمد علی اکبری خواه استفاده کردند و اکبر میثاقیان سرمربیگری این تیم محبوب گیلانی را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و بادران تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی لیگ دسته یک داشته و تیم بادران با خیالی آسوده و قرار داشتن در رده های بالای جدول تنها برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی تلاش می کرد و می توان گفت نیازی به امتیاز این بازی نداشت اما در مقابل ملوانانی که در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ قرار داشت تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز این بازی و رهایی از خطر سقوط به لیگ پایین تر و خوشحالی هواداران خود گذاشته بود.

بازی در هوایی شرجی و در زمین چمن مطلوب ورزشگاه تختی بندرانزلی و بدون حضور تماشاگران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز شد و دو تیم از ابتدای بازی با ارسال های بلند و حمله از جناحین سعی در ارزیابی تیم حریف و دستیابی به گل برتری داشتند.

با وجود اینکه تیم میهمان از شرایط بهتری از نظر روحیه و بازیکنان در اختیار داشت اما ملوانان دست از حملات همه جانبه خود نمی کشیدند که در نهایت تلاش دو تیم برای دست یابی به گل برتری در نیمه نخست بی ثمرماند و بازیکنان با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند تا در نیمه بازی مربیان با راهنمایی ها و تذکرات سرمربیان خود دوباره به مصاف هم بروند.

نیمه دوم بازی با حملات همه جانبه تیم ملوان آغاز شد و ملوانان توانستند با گل دقیقه ۶۰ خشایار زبرجد گوی برتری را از رقیب خود ربوده و تا حدودی با خیال آسوده تر ۳۰ دقیقه باقیمانده را بازی کنند.

پس از دریافت گل نخست و با توجه به اینکه از یک سو فشار بازیکنان با تجربه تیم بادران تهران بر روی تیم ملوان بیشتر شده و از سوی دیگر بازیکنان ملوان نیز تا حدودی عقب نشینی کرده بودند انتظار دریافت گل تساوی از سوی بازیکنان ملوان می رفت که گل دقیقه ۷۹ سیامک کورشی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی خیال همه را راحت کرد و با وجود حملات متعدد بازیکنان تیم بادران تهران در نهایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی توانست با نتیجه دو بر صفر تیم بادران تهران را شکست داده و علاوه بر کسب سه امتیاز این بازی تفاضل گل خود را در جدول ارتقا بخشد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این پیروزی خانگی در حال حاضر با کسب ۲۷ امتیاز از ۲۷ بازی و تفاضل گل منفی ۱۳ در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور و یک پله بالاتر از رقیب سنتی خود سپید رود رشت قرار دارد.

این در حالی است که بازی بعدی ملوانان روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت در مقابل همین رقیب دیرینه اش یعنی سپید رود رشت است.

تیم فوتبال بادران تهران نیز در حال حاضر با ۴۱ امتیاز از ۲۷ بازی در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد  و از ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه دوشنبه ۱۶ تیرماه میزبان تیم مس کرمان است.

برچسب‌ها فوتبال ملوان بندر انزلی بادران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ملوان بندر انزلی بادران تهران فوتبال ملوان بندر انزلی بادران تهران جدول رده بندی لیگ ملوان بندرانزلی فوتبال ملوان بادران تهران لیگ دسته یک تیم فوتبال تیم بادران تیم ملوان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!