Web Analytics Made Easy - Statcounter

«درآمد محصولات گلخانه‌ای» جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی/ایجاد 15 شغل از هر هکتار کشت گلخانه‌ای؛ خاوازی: از تصویب قانون برای «استخدام مهندسین ناظر کشاورزی» استقبال می‌کنیم؛ مشکلات اقتصادی کشور منشأ فرهنگی دارد/ لزوم ورود جدی خانه مطبوعات به بحث فضای مجازی؛ پروژه راه آهن اردبیل شتاب می‌گیرد/ تخصیص صد درصدی ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

«درآمد محصولات گلخانه‌ای» جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی/ایجاد 15 شغل از هر هکتار کشت گلخانه‌ای

مجری طرح توسعه گلخانه‌های کشور گفت: با توجه به پتانسیل گلخانه‌ای در سراسر کشور، امکان جایگزینی درآمد محصولات گلخانه‌ای با درآمدهای نفتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاوازی: از تصویب قانون برای «استخدام مهندسین ناظر کشاورزی» استقبال می‌کنیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی قانونی در خصوص استخدام مهندسین ناظر کشاورزی تصویب شود، این وزارتخانه از تصویب و اجرای این قانون استقبال می‌کند.

مشکلات اقتصادی کشور منشأ فرهنگی دارد/ لزوم ورود جدی خانه مطبوعات به بحث فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمام مشکلات اقتصادی کشور بدون شک منشأ فرهنگی دارد و فرهنگ مانند ریل و اقتصاد قطار روی آن است و با خرابی ریل نباید انتظار حرکت از قطار داشت.

پروژه راه آهن اردبیل شتاب می‌گیرد/ تخصیص صد درصدی ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل از تخصیص صد درصدی ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل خبر داد و گفت:با تخصیص این مبلغ، پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته و پروژه تا پایان سال‌جاری یا حداکثر در اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل فضای مجازی درآمدهای نفتی کشاورزی راه آهن اردبیل گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان