Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آنتورپ بلژیک به علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی خود اعلام کرد که دیگرحق حضوردرتمرین و مسابقات پرسپولیس را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرین امروز(سه شنبه) پرسپولیس با نظرکادرفنی تعطیل شده و قراربود علیرضا بیرانوند درتمرین روز چهارشنبه (فردا) سرخپوشان تهرانی حاضرشود اما با مخالفت شدید باشگاه بلژیکی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که پیش ازاین گفته می شد قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس 11 تیرماه (فردا) به پایان می رسد و این گلرملی پوش از12 بازیکن این تیم محسوب می شود.

برهمین اساس بیرانوند اعلام کرده بود روز چهارشنبه 11 تیرماه آخرین روز حضورش درتمرینات پرسپولیس است که باشگاه جدیدش آنتورپ جلوی آن را گرفت.

البته هنوز ویزای بیرانوند برای سفربه بلژیک صادرنشده و او باید درتهران منتظراقدامات باشگاه آنتورپ باشد ولی حق تمرین با باشگاه پرسپولیس را ندارد. 

گفته می شود پرسپولسی ها نیزبه دنبال استعلام ازفیفا هستند بلکه بتوانند ازدروازه بان ملی پوش خود درهفته های آتی لیگ برترایران استفاده کند.

البته نتیجه استعلام باشگاه پرسپولیس ازفیفا نیزمشخص است و فدراسیون جهانی فوتبال حق را به آنتورپ بدهد.

به نظرهم می رسد خود علیرضا بیرانوند تمایلی نداشته باشد که ازهمین ابتدا با تیم جدیدش آنتورپ به مشکل بخورد و ترجیح می دهد تابع دستورات این باشگاه بلژیکی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو