Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در جلسه با مشاوران املاک قصرشیرین  گفت: با توجه به اعمال  استفشار‌های اقتصادی غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی و شیوع ویروس کرونا در کشور که موجب کم رونق شدن و یا تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها شده قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این شرایط افزایش نامتعارف اجاره بها مسکن باعث شده مستاجران در تنگنا قرار گیرند که دولت با ورود به این موضوع دستور العمل‌هایی به متولیان امر ابلاغ کرده است.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل ابلاغی در شهر‌های بزرگ ۲۵ درصد، شهر‌های یک میلیون جمعیت بیست درصد و شهر‌های کوچک پانزده درصد اجاره بها مسکن افزایش می‌یابد.

تاتار اظهار داشت: در شهرستان قصرشیرین نیز بر اساس کارشناسی صورت گرفته محلات شهر به هیجده محل در دو قسمت تقسیم شده و نرخ قیمت‌ها بر این اساس تنظیم و به مشاوران املاک شهرستان ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه مشاوران املاک باید از پذیرش قیمت‌های نامتعارف خودداری کنند،بیان کرد: هرگونه تنظیم قرارداد خارج از این قیمت‌ها خلاف قانون است و در صورت مشاهده تخلف پروانه کسب متخلفان باطل خواهد شد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مسکن مسکن مهر اجاره مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد