Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:12:57 GMT

بهره‌برداری از ایستگاه متروی پروانه در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۷۲۳

بهره‌برداری از ایستگاه متروی پروانه در سال جاری

ایستگاه متروی پروانه واقع در بخش غربی خط ۴ مترو تهران، در صورت تأمین منابع مالی در سال جاری به بهر‌ه‌برداری می‌رسد. - اخبار اجتماعی -

علی امام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت توسعه بخش غربی خط 4 مترو تهران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تأمین منابع مالی، ایستگاه پروانه و یک کیلومتر دیگر از توسعه بخش غربی خط 4 مترو در سال جاری به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ایستگاه پروانه بعد از ایستگاه ارم سبز واقع شده است، ادامه داد: توسعه غربی خط 4 از ایستگاه ارم سبز که با خط 5 تقاطع دارد، آغاز می‌شود و به میدان چهارباغ در جنت‌آباد شمالی می‌رسد؛ این مسیر 4.5 کیلومتر طول دارد و شامل سه ایستگاه پروانه، آیت‌ الله کاشانی و چهارباغ است که همانطور که اشاره کردم در صورت تأمین منابع مالی ایستگاه پروانه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت‌ راه‌آهن شهری تهران و حومه تصریح کرد: ایستگاه مذکور در تقاطع خیابان پروانه با اتوبان علامه جعفری قرار گرفته و یک ایستگاه محلی به شمار می‌آید و تاکنون 80 درصد پبشرفت فیزیکی داشته است؛ این پروژه در سال 89 به عنوان نخستین پروژه تهاتری در متروی تهران کلید خورد و از طریق عقد قرارداد با پیمانکار در قبال ارائه یک پروانه ساختمانی و تامین بودجه از سوی پیمانکار آغاز به کار کرد.

به گفته امام، تونل‌های این بخش کاملاً آماده و تا 90 درصد عملیات لاینینگ آن انجام شده است.

تعهدات 14 ساله دولت به مترو بیش از 24 هزار میلیارد تومان استآزادسازی 910 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو تهران تا هفته آیندههاشمی: شهرداری تهران دریافت کمک از دولت برای توسعه مترو را پیگیری نکرده استبرنامه‌های شهرداری برای وصول مطالبات از دولت/مترو و اتوبوس،‌ در 7 سال گذشته تحقق درآمد نداشته‌اند انتهای پیام/ R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران مترو (قطار شهری) متروی تهران بیشتر بخوانید... آزادسازی ۹۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو تهران تا هفته آینده برنامه‌های شهرداری برای وصول مطالبات از دولت/مترو و اتوبوس،‌ در ۷ سال گذشته تحقق درآمد نداشته‌اند تلاش برای بهره‌برداری از ۱۲ ایستگاه در خطوط ۶ و ۷ متروی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران مترو قطار شهری متروی تهران شهرداری تهران مترو متروی تهران ایستگاه پروانه سال جاری مترو تهران غربی خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟