Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد خورند اولین شهید راه سلامت در مریوان و سومین شهید مدافع سلامت کردستان شد.

شهید محمد خورند کارمند واحد ترخیص بیمارستان بوعلی مریوان، در چند ماه اخیر در جبهه مقابله با کرونا تلاش می‌کرد که ساعاتی پیش به‌دلیل ابتلا به کرونا، به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید محمد خورند ۳۰ سال خدمت بود که از چند روز گذشته در آی‌سی‌یو بیمارستان سنندج بستری و ساعاتی پیش جان خود را از دست داد.

پیکر پاک شهید محمد خورند فردا صبح در مراسمی با حضور همکاران خود در مریوان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است؛ "محمد یاراحمدی" از شاغلان بیمارستان امام خمینی (ره) سقز و "خلیل احمدی" از شاغلان بیمارستان بعثت سنندج نخستین و دومین شهید سلامت کردستان بودند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی مدافعان سلامت محمد خورند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا دوشنبه پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه دوراز انتظار نیست.
وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۲ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۸ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر