Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در شریعتی خبر داد. بر اساس آخرین اخبار دریافتی در این انفجار تا کنون ۱۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.   به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: طی ساعت گذشته وقوع حریق در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که هم‌اکنون چهار ایستگاه در محل در حال انجام عملیات هستند، گفت: نیرو‌ها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: گفته می‌شود که انفجار‌هایی نیز در این محل رخ داده، اما هنوز علت حادثه مشخص نیست.

به گفته وی این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

در ادامه پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:۵۶ روز جاری وقوع حریق در یک کلینیک درمانی واقع در شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس، درمانگاه سینا اطهر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله دو آمبولانس به محل اعزام شدند.

دقایقی قبل صابریان در گفت و گو با خبرگزاری فارس جزئیات بیشتری از این حادثه را مطرح کرد.   

صابریان از فوت ۱۳ نفر در حادثه درمانگاه سینا اطهر خبر داد و گفت: با هماهنگی نماینده سازمان بهشت زهرا فوت این افراد تایید می‌شود.

به گفته صابریان این حادثه شش مصدوم داشت که به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس از اطفای آتش سوزی در کلینیک سینا خبر داد.

وی افزود: از دقایقی قبل و با اطفای آتش سوزی عملیات جستجو برای یافتن افراد حاضر در اتاق های این کلینیک آغاز شده است.

به گزارش فارس،‌ هم اکنون جلسه ستاد بحران در دفتر شهردار منطقه یک با حضور پیروز حناچی شهردار تهران در حال برگزاری است. نیروهای امدادی و عملیاتی در حال ارائه گزارش هستند.

دادستان تهران نیز در گفتگو با شبکه خبر گفت: در این حادثه تاکنون ۱۳ نفر از هموطنان فوت کردند و ۶ نفر هم مصدوم شده‌اند.10 نفر از این اجساد زن و ۳ نفر مرد هستند و این اجساد در حال انتقال به بهشت زهرا هستند.

القاصی مهر افزود: وضعیت محل حادثه آرام است و این صحنه در حال کنترل عوامل انتظامی است و مشکل خاصی وجود ندارد. علت حادثه در دست بررسی است اما مشخص نیست علت واقعی چه بوده است

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین انفجار انفجار در خیابان شریعتی آتش نشانی پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین سازمان آتش نشانی کلینیک درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم