Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - پس از تساوی 2-2 بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و افزایش احتمال قهرمانی رئال مادرید در فصل 2019/20 لالیگا، کیکه ستین گفتگویی با خبرنگاران داشت. با این نتیجه، آینده کیکه ستین در بارسلونا مبهم تر از گذشته به نظر می رسد.

به نقل از مارکا؛ کیکه ستین گفت:

اصلا حس نمی کنم که آینده ام در بارسلونا به خطر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا مایه شرمندگی است. از دست دادن این دو امتیاز یعنی فاصله ما با قهرمانی بازهم افزایش یافته است. با این حال باید به کار خود ادامه بدهیم. اتلتیکو مادرید، تیم خوبی است.

سعی کردیم با ترکیب اولیه متفاوتی به میدان برویم تا مزیتی ایجاد کنیم. اتلتیکو مادرید به خوبی دفاع می کند و فضاها را می بندد. گلایه ای از بازیکنان خود ندارم و از عملکرد آنها کاملا راضی هستم. درست است که برنده نشدیم اما در اکثر دقایق، بازی در کنترل بارسلونا بود. چنین چیزی مقابل تیمی چون اتلتیکو مادرید که بسیار منظم کار می کند، آسان نیست. بنابراین از عملکرد بازیکنان بارسلونا کاملا رضایت دارم. عادت دارم که با شرایط دشوار روبرو شوم. از درون حس خوبی دارم و از کاری که در این باشگاه انجام می دهم، راضی هستم.

لیونل مسی در جریان تساوی 2-2 بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید

پنالتی چیپ لیونل مسی؟ او سال های زیادی است که با حرکات خود باعث غافلگیری همه ما می شود.

نیمکت نشینی گریزمان تا دقیقه 90؟ گریزمان را هم می بینم اما همه نمی توانند بازی کنند. شاید ورود بازیکن در دقیقه 90 به زمین، منطقی نباشد اما بازیکنان بزرگ در هر شرایطی می توانند موثر ظاهر شوند. کسانی که در زمین بودند، عملکرد خوبی داشتند بنابراین دلیلی برای تعویض وجود نداشت. گریزمان بازیکن بزرگی است و درک می کنم که ناراحت باشد. فردا با او صحبت می کنم.

همچنین بخوانید:

بارسلونا 2-2 اتلتیکو مادرید؛ گاوهای ستین، چشم انتظار او هستند

عصبانیت لیونل مسی از تصمیم داور در جریان دیدار مقابل اتلتیکو مادرید

هفتصد گل لیونل مسی از نگاه آمار و ارقام

احتمال بالای اخراج کیکه ستین از بارسلونا در صورت شکست مقابل اتلتیکو مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل اتلتیکو مادرید لیونل مسی کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • سخنگوی گردان های القسام: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است